Jump to content

А3 1.9 тди проблем с подгрева на антифриза


a3clubpln

Recommended Posts

Здравейте.

Както съм написал в заглавието, има проблем с подгрева на антифриза. Ето и какво констатирах: свещите са здрави, постоянен ток до релетата 53 (2 броя) има но не се управляват. Порових се из темите за подгрева и установих че проблема може да е от преминаване на управлението на двигателя от ръчна на автоматична скоростна кутия заради топлия старт сигурно.

Но на автомата няма такива свещи за подгряване на антифриза и затова мойте нямат управление.

Само мога да предполагам че е избрана настройката на автоматика и затова искам да попитам как да разбера дали е прехвърлен софтуера от ръчка на автомат, в смисъл къде трябва да се гледа на вагкома и по какво ще се познае, също така как да си прехвърля софта на ръчка.

Огромни благодарности на отзовалите се. flehan.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не днес реших да видя дали имам изгорели свещи и така попаднах на свещите на антифриза. Пробвах ги с пробна лампа и ток до тях не ходи, а до релетата си има ток.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колега. Виж дали това ще ти помогне. Влизаш в първи канал engine на ваг ком. След това цъкаш на полето Coding. 00001 - е автомат, а 00002 - е ръчка. Така можеш да разбереш как ти е кодиран в момента автомобила и съответно да го промениш. Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колега. Виж дали това ще ти помогне. Влизаш в първи канал engine на ваг ком. След това цъкаш на полето Coding. 00001 - е автомат, а 00002 - е ръчка. Така можеш да разбереш как ти е кодиран в момента автомобила и съответно да го промениш. Поздрави.

Много ти благодаря колега ще погледна каквото ми каза. zustimm.gifflehan.gifflehan.gifflehan.gifflehan.gif

Поздрави

Редактирано от a3clubpln
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ток до свещите до колкото съм чел ще имаш когато температурата падне под определени градуси - първо се включва (ако не се лъжа) 1 свещ, ако температурата е много ниска - и трите. Температурния датчик на колата заедно с ЕКУ-то са нещата, които пускат подгревните свещи на антифриза. Ако не се лъжа трябва да извадиш буксата на температурния датчик за да байпасираш цялата тази история и да провериш дали на контакт след това имаш ток до тях. Имай предвид, че ако дадеш на контакт на откачен температурен датчик ЕКУ-то ще ти запише грешка. Имам някъде цялата документация, свалена от руски форум и ще се помъча да я намеря. Успех и да кажеш какво е положението :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се опитам да се свържа утре с един приятел с вагкпом за да я закачим за да може да съм сигурен че не е на режим автомат. Ще видим какво ще открием и ще пиша какво е станало.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колега. Виж дали това ще ти помогне. Влизаш в първи канал engine на ваг ком. След това цъкаш на полето Coding. 00001 - е автомат, а 00002 - е ръчка. Така можеш да разбереш как ти е кодиран в момента автомобила и съответно да го промениш. Поздрави.

Днес го проверих и беше на 00002. Но ток до свещите за подгряване на антифриза няма, което означава че компа ги пуска на по ниска температура, но на каква температура ме интересува мен?gruebel.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...