svetli19 Публикувано 27 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2011 здравеите карам АУДИ А4 1.8Т 97г и не разбирам много от коли и от време на време както си карам колата започва да ми тресе колата или нешто като да прекасва немога да обясня какво е точно и в момента които прави така губи и мошност и колкото повече се вдигат оборотите това тресене или прекасване какво е незнам намалчва и до 3000 обота след това спира надявам се някои да може да ми каже от какво може да се получава това благодаря ви предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAKINE Публикувано 28 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2011 В пепелника между седалките има букса за ВАГ-КОМ.Всеки по-голям сервиз може да ти закачи колата и да ти каже какво става.Така както го обясняваш нищо не става ясно.Може да е дюзи или бобина или нещо друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiFenn Публикувано 28 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2011 (Редактирано) Имам го абсолютно същия проблем, и така неможах да го разреша, някой казват че е от повредена бобина други казват от дебитомер....Ако можеш да го оправиш проблема моля драсни и тук как си го оправил.... Редактирано 28 Декември 2011 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetli19 Публикувано 28 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2011 В пепелника между седалките има букса за ВАГ-КОМ.Всеки по-голям сервиз може да ти закачи колата и да ти каже какво става.Така както го обясняваш нищо не става ясно.Може да е дюзи или бобина или нещо друго.ами както си карам и колата започва да ми прекъсва така да го наречем това нешто и го прави в момента в които потдавам гас и това до 3000 оборота над 3000 оборота си е добре и като пусна гаста или я изклуча от скорост си работи нормално и това нешто ми го прави на моменти и вчера я карах вав един сервиз и като обяснихме какво прави те казаха че или е от свештите или от нештоси друго не не разбрах как се казва понеже не сам си в България и те после ми казаха че са сменили свештите о оште някаква част която незнам как се казва но имам старата и ше я снимам и ше я покажа но ми казаха че има оште 3 такива които е добре да се сменят а и забравих да попитам нормално ли е когато карам с около 2000 оборота и потдам повече гас колата да започне да се дави незнам от този коментар дали е станало по ясно но незнам как да го обясна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PapoFF Публикувано 28 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2011 При мене имаше тресене, но се оказа маркуча на вакума. Много е близо до мотора и прегаря /втвърдява се/ и се напуква и не работи като свят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetli19 Публикувано 29 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2011 При мене имаше тресене, но се оказа маркуча на вакума. Много е близо до мотора и прегаря /втвърдява се/ и се напуква и не работи като свят.ама постоянно ли го имаше това тресене,че при мене е на моменти някои път е за секунди някои пат 10-15 км карам така и след това си работи добре колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PapoFF Публикувано 29 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2011 (Редактирано) ама постоянно ли го имаше това тресене,че при мене е на моменти някои път е за секунди някои пат 10-15 км карам така и след това си работи добре колатаАз го видях още при купуването и много малко я карах така. Но помня че го правеше в сравнително ниски обороти, а не при високите. Трябва да може да се смени без да разглобиш полвината кола. Редактирано 29 Декември 2011 от PapoFF Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 29 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2011 (Редактирано) ....................но се оказа маркуча на вакуУма...................Кой точно маркуч, че да са един или два добре...... Редактирано 29 Декември 2011 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PapoFF Публикувано 31 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2011 Тоя, който тръгва от средата на двигателя, най-отпред и отгоре и отива надоло, в дясно.Сори за "точното" обяснение, ако утре мога да седя на два крака и имам спомен какво съм обещал днес ще го снимам и ще го кача.Весело посрещане на НГ на всички! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване