Jump to content

DAKINE

Members
  • Мнения

    1599
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно DAKINE

  • Рожден ден 8.08.1980

Друго

  • Kaра
    1.8 TQ

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Varna

Последни посетители

3700 профилни разглеждания

DAKINE's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Тоя 2.0 дизел на А6 си е мъртвороден.Хеле пък и на комби. Отделно тея 140 коня версиите пукат глави много често и оттам скъпи ремонти,и изобщо ориентирай се към друга моторизация. Иначе модела е много добър.Като мечта е на 80 % от Аудистите
  2. DAKINE

    Audi TT - Въпроси

    На мен много не ми се вярва тоз разход дето си го цитирал. Не че нещо Дядо Мраз и баба Яга ама тръцко да падне под 9 на дълго трябва ИЗОБЩО ама ИЗОБЩО да не влизаш в боост. Караш до 2300 об., запорожец те изпреварва и ти си железен,тогава може и да ти изхарчи под 9. Всички останали случай с газ до ламаримата,нещо ни качваш на черешата
  3. Той че е изтормозен салона ясно,но специално този модел кожени салони на Ауди са много удобни.Нямат сериозна странична упора но потъваш в седалката и ти създава готино чувство за комфорт.
  4. Браво бе!!! Човека иска да се поглези с хубава кола ти на бакшиш го изпрати. Колега мотора е сравнително прост и надежден,ръчни 6 скорости ще ти горят по-малко на магистрала и малко повече градско.По-скоро очаквай някакви проблеми с периферията не с мотора - спирачки,бъгове по електрониката,напукани маркучи и др.
  5. Колега с такъв бюджет що не помислиш за по-масовите 8-аци. Мисля има е дълга версия с 4.2 мотор
  6. Не е ли Caterham,няква нова версия на лудия картинг,без серво и АБС
  7. DAKINE

    1.8Т AJL

    Аз съм малко лаик ама AEB,AJL не са ли еднакви двигатели.Само софта,дебитомера и какво беше още се различават. Тоест AJL си е чипнато AEB. Щом не ти надува турбото най-вероятно проблема ти е хардуеърен.Като не е Н75 виж блоуофа,вакумните маркучи,ама да казваш че не върви щото е сменям двигателя със същия...
  8. Kakво не и харесвате. Всички екстри,регистрирана лъскачка с много готин лип отзаде,какво като е американка.Тъкмо е карана с хубав бензин по хубави пътища. А цената всеки сам си я определя.Някой не си бърза колата а на друг му трябва кеш.
  9. DAKINE

    А4 1.8T AJL

    Аз съм карал с 10 в 60 на Мобил 1. Малко бавно го загрява,обаче един път влезе ли в работна можеш да правиш извращения по магистралите. Правил съм Варна - Търговище и обратно/300 км./ за под 2 часа,с пукната топла част и аксиален луфт и вервай ми,не счупих нищо Само респект за маслото,скъпичко е ама си струва
  10. DAKINE

    Audi A4 S 1,8 132Kw + chip

    Toва е бабата на S-line,ама е добре направена. Няма нищо кичозно по нея ами всичко си е точно на мястото. Добра кола колега,много безаварийни
  11. DAKINE

    Лагер на компресора

    Попитах един познат,каза ми че смяна на лагер ще ми струва колкото компресор втора ръка. Ако имате представа колко е въпросният ремонт,не знам дали за смяна на лагера трябва да се точи фреон и да се връща обратно.изобщо разкача ли се компресора или става на място.
  12. Колеги имам нужда от съвет. Онзи ден газих в едно наводнение и май удавих компресора на климатика.Сега като запаля започва да свири лагера и като се включи компресора,механичният шум спира.В момента в който изключа звездичката и започва наново.Също забелязох че прави супер много конденз и като загася се чува да духа фреон още поне 20 - ина секунди. Да ме посъветвате за ремонт или за смяна на компресора и този конденз и фреонов шум нормални ли са. Благодаря на всички участвали в темата.
  13. Е наистина е много хубава.Тези фейсовите шестици са ми фаворити
  14. Много,голяма екзотика - 10 бона не мое ти стигнат за първоначалното а за по-нататък да не говорим.
×
×
  • Create New...