Jump to content

Проблем с АВS


radil

Recommended Posts

Здравейте колеги!

От няколко дни АБС-а ми се опитва да проработи но не мога да му хвана защо до сега беше тотално аут.

Когато си купи колата си светеше лампата и нямах АБС,като я поразрових намерих изгорял предпазител под задната седалка и го подмених но пак нищо.Тогава реших че най-вероятно има прекъснат датчик но так и не се захванах да го намеря.Преди няколко дни при палене лампата изгасва и като я пробвам до 15 20 км/ч като настъпя спирачката си работи , обаче докато реша да се позасиля и пак да я пробва и то още докато включа на 2ра и лампата светва и така до следващото палене.Дайте съвет къде да търся проблема дали да ровя датчиците долу или да търся софтуерна грешка на диагностика.Да отбележа че предните дискове имат криво и тресат при намаляване ако имат нещо общо.Колата е Ауди Б4 АБК мотора

Благодаря ви предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закачи я на ваг-ком и ще стане ясно кой датчик е прецакан.

Като запалиш няма проблем по простата причина, че АБС-а се включва над 20км/ч и като мине над 20км/ч системата прави тест,регистрира повреда и изключва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

събота ще взема два диска отивам и на ваг-ком и поне ще свърша две работи наведнъж така и така ще се разглобява заради датчиците там :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не забравиш после да пишеш какво е станало и каква е причината <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Два пъти я закачаха на ваг и немогат да влязат в компа .Лампата свети пак постоянно не изчаква да вдигна 15 ли 20км/ч.Явно проблема е по сериозен или като седи дълго време с грешка и пак е заминал предпазитела.

Вече нз какво може да е :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Два пъти я закачаха на ваг и немогат да влязат в компа .

Няма и да влязат.Колата ти е със стария АБС,с копче (забравил си да споменеш това).Сменил си бушона на силовото реле под задната седалка.Това реле ползва сигнал от копчето на таблото отпред и включва АБС-а.Ако при спряло положение на автомобила и запален двигател можеш да го вкл/изклваш е добре.След 20км/ч ако има разлика в сигналите давани от датчиците ,то той се самоизключва.Виж в аутодата има схемки за тоя модел.Провери и зъбчетата на главините отзад,мойте бяха изгнили и ги нямаше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти съм сигурен че датчик те бодалка.Значи при работещ двигател ако гасне и като тръгнеш светва е разместен или мръсен датчик.Ако още от паленето си свети е захранване,липсващ датчик или проблем с АБС модула.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...