Jump to content

bagera979

Members
  • Мнения

    1980
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно bagera979

  • Рожден ден 31.07.1979

Друго

  • Kaра
    V8

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Варна
  • Интереси
    доста

Последни посетители

4341 профилни разглеждания

bagera979's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. за да си сигурен, сменяш всичко което се върти ,включително водна помпа, пистов ремък, обтегач ,лагера на виското, ремък и обтегача на климатика, ролката на алтернатора, семеринги на валове и тнт.Сметката отиде бая
  2. Трябва ти здрав кабел, бих взел оригинален датчик от моргата,от колкото нещо неясно от магазина. Има заложена температурна корекция към показанията на дисплея.
  3. Провери вакуумния механизъм в багажника. Изпратено от моят 2107113SG с помощта на Tapatalk
  4. bagera979

    Проблем с климатик

    Има датчик налягане, и не отоплението няма общо с компресора. Изпратено от моят 2107113SG с помощта на Tapatalk
  5. Обърни внимание на буксата на датчика.....здрава почти не съм виждал.
  6. То трябва да се премери тук там. Може и в таблото да е проблема ,често се случва.
  7. Под този който казваш че си сменил.
  8. Четери пиновия е за таблото, на фланеца на главата е.
  9. Не...не са ок, ако бяха в норми щеше да видиш графиката. И да....има отношение към запалването.
  10. Трябва механично да се нагласи тайминга.
  11. bagera979

    Audi A4 B5

    правиш двете.....
  12. Малкия кафяв е за мотора, големия 4пинов е за таблото.
  13. Има моторче за празния ход. Ако моторчето липсва настройката от дросела е вариянт, но ще мени обороти при студен и топъл мотор, също и при различно натоварване на празен ход.
  14. да бъда честен , не помня неща от преди 5 години
×
×
  • Create New...