dacataa Публикувано 18 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2012 Както си карах ей допреди малко колата с малко повечко газ и по-рязко настъпване (4000об/м примерно) ми заби муцуната. След което осезаемо спря да набира както преди....страшно е спъната и ми прави впечатление, че и турбото не се чува както преди, даже почти никак не се чува де.... Моля Ви, дайте ми предположения от какво може да е, като аз тайно се надявам примерно за вакум макручетата да има пробойна иии дали може да е клапан Н75? Кажете си мнението и Ви благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buhoveca Публикувано 18 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2012 маркучета клапан н75 или запекла геометрия на турбината на там се ориентираи 1 от тия трите е хронично успех с ремонта вазможно е и на актуатора на турбината да му се е скъсала мембраната и да изпуска ама това не е много вероятно въпреки че се случва от време на време Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dacataa Публикувано 19 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 19 Януари 2012 оф баси колата тази сутрин всичко си е нормално, върви идеално, турбото си се чува хубаво :? какво й става на таратайката, че взе да ми писва ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buhoveca Публикувано 19 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2012 може и дебитомера да е ама наи вероятно е клапана или е запекла геометрията на турбината виж дали можеш да помруднеш лостчето с ръка ако се мести лесно добре ако не мърда турбото е за чистене Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didito_mv Публикувано 23 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2012 Моето е същото - А4, дизел,110 коня. На първа и втора изобщо не ускорява - вдига не повече от 30. Ако успея да включа 3-та или 4-та не вдига повече от 120-130. Гледаха я и казаха, че е от турбото, но днес я закарах да й направят диагностика и ми казаха, че е дебитомера. Понеже не разбирам, моля ви, кажете ми дали е възможно дебитомера да е причина да не включва турбото. Благодаря ви предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пламен П Публикувано 23 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2012 (Редактирано) Веднъж ми се беше случило да не набира колата нормално. Проблема: запекла геометрия на турбото и почти блокирал клапан на геометрията. Майстора изкара доста парчета сажди от турбото, клапана го изчисти и смаза. Колата тръгна по-добре от преди.За дебитомера: имай в предвид, че ако турбото не нагнетява колкото трябва, то не дърпа и свеж въздух. Тогава дебитомера показва по-малки показания на 3-ти канал на VCDS. Така че, с лека ръка не обвинявайте дебитомера. Редактирано 23 Януари 2012 от Пламен П Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi style racing Публикувано 17 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2012 Колеги при мен има подобен проблем.Като настъпя колата на 4та или 5та скорост как влезне в по високи обороти и започва да не върви и то грам .След нейното гасене и запалване се оправя и си върви.От какво може да се получава? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 17 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2012 Ами случва се, че влиза в авариен режим най-вероятно поради пренадуване на турбината....а тя пренадува, защото променливата геометрия е запекла и не може да разтоварва нормално от много сажди....най-често това е причината за забиването. След гасене и палене колата бачка нормално до следващото забиване като я настъпиш. Най-добре я погледни с един лаптоп каква грешка е записала и от там ще се ориентираш какво точно да правиш. Също можеш да погледнеш лостчето на турбото, което управлява геометрията дали се движи на ръка или е запекло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi style racing Публикувано 17 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2012 Мерси за информацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi style racing Публикувано 17 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2012 Всъшност каде да търся това лосче ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko1978 Публикувано 17 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2012 Лостчето е на самото турбо! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 17 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2012 http://www.technologie-entwicklung.de/Gasturbinen/VNT15-Turbo/vnt15-turbo.htmlНа първата снимка...между топлата и студената част на турбото влиза лостчето /което от своя страна се управлява/мести от вакумния актуатор - металния цилиндър отляво :)/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi style racing Публикувано 22 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2012 Вичдях това лосче и се движи,но каточели е тегаво Мерси за помоща Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts