Jump to content

Ауди А4, 1.9ТДИ 110к.с. не върви


dacataa

Recommended Posts

Както си карах ей допреди малко колата с малко повечко газ и по-рязко настъпване (4000об/м примерно) ми заби муцуната. След което осезаемо спря да набира както преди....страшно е спъната и ми прави впечатление, че и турбото не се чува както преди, даже почти никак не се чува де.... :steinigung: Моля Ви, дайте ми предположения от какво може да е, като аз тайно се надявам примерно за вакум макручетата да има пробойна иии дали може да е клапан Н75? Кажете си мнението и Ви благодаря предварително <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

маркучета клапан н75 или запекла геометрия на турбината на там се ориентираи 1 от тия трите е хронично успех с ремонта вазможно е и на актуатора на турбината да му се е скъсала мембраната и да изпуска ама това не е много вероятно въпреки че се случва от време на време

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оф баси колата :steinigung: тази сутрин всичко си е нормално, върви идеално, турбото си се чува хубаво :? какво й става на таратайката, че взе да ми писва ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може и дебитомера да е ама наи вероятно е клапана или е запекла геометрията на турбината виж дали можеш да помруднеш лостчето с ръка ако се мести лесно добре ако не мърда турбото е за чистене

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето е същото - А4, дизел,110 коня. На първа и втора изобщо не ускорява - вдига не повече от 30. Ако успея да включа 3-та или 4-та не вдига повече от 120-130. Гледаха я и казаха, че е от турбото, но днес я закарах да й направят диагностика и ми казаха, че е дебитомера. Понеже не разбирам, моля ви, кажете ми дали е възможно дебитомера да е причина да не включва турбото. Благодаря ви предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднъж ми се беше случило да не набира колата нормално. Проблема: запекла геометрия на турбото и почти блокирал клапан на геометрията. Майстора изкара доста парчета сажди от турбото, клапана го изчисти и смаза. Колата тръгна по-добре от преди.

За дебитомера: имай в предвид, че ако турбото не нагнетява колкото трябва, то не дърпа и свеж въздух. Тогава дебитомера показва по-малки показания на 3-ти канал на VCDS. Така че, с лека ръка не обвинявайте дебитомера.

Редактирано от Пламен П
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Колеги при мен има подобен проблем.Като настъпя колата на 4та или 5та скорост как влезне в по високи обороти и започва да не върви и то грам :(.След нейното гасене и запалване се оправя и си върви.От какво може да се получава? :help:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами случва се, че влиза в авариен режим най-вероятно поради пренадуване на турбината....а тя пренадува, защото променливата геометрия е запекла и не може да разтоварва нормално от много сажди....най-често това е причината за забиването. След гасене и палене колата бачка нормално до следващото забиване като я настъпиш. Най-добре я погледни с един лаптоп каква грешка е записала и от там ще се ориентираш какво точно да правиш. Също можеш да погледнеш лостчето на турбото, което управлява геометрията дали се движи на ръка или е запекло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.technologie-entwicklung.de/Gasturbinen/VNT15-Turbo/vnt15-turbo.html

На първата снимка...между топлата и студената част на турбото влиза лостчето /което от своя страна се управлява/мести от вакумния актуатор - металния цилиндър отляво :)/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...