Jump to content

nasko1978

Members
  • Мнения

    213
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    TDI AHF

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Локация
    Pernik

Последни посетители

1414 профилни разглеждания

nasko1978's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. nasko1978

    Нивомер на гориво

    Имам проблем с нивомера на едно А6.Утре ще пробвам с бушоните и ще споделя резултата.
  2. Много е известен в града,въпреки странните си изпълнения.Не го познавам лично,но направеното от "майсторо" е меко казано безумие!
  3. http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=123336&hl=
  4. Ето колежке : http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=123336&hl= Спасил съм не малко картери с моите метани кори!
  5. буци знам,че не се ебаваш,може просто да не знаеш! Да ,от Перник съм ,а ти от кое село си дошъл в София,просто ми е интересно! А за да е по темата и да съм толерантен на Светльо ще му направя диагностика безплатно,ако дойде при мен!!! Все ще намерим заедно откъде му е проблема.
  6. Колеги,що за странни коментари правите ,направо ми е чудно! Разбира се,че ако актуатора е прецакан,геометрията няма да работи нормално! Буци, ти сериозно ли го мислиш това за гривната или нямаше какво да кажеш друго смислено по темата? Снимай ти тази гривна с изядения "жлеб" да я видим ,сигурно я пазиш ,нали!? Колегата има проблем с управлението на турбината,губи вакуум отнякъде или турбото му е с по-малките актуатори,от първите!
  7. Не е важно само да има ваг-ком ,ама не ми се спори сега! Иначе защитата на картер и скорости съм я измислил,ако решиш да си монтираш ще направим и диагностика! Вакума на място трябва да е около 0,6 ,пробвай на различни места около клапаните как е.
  8. Светльо ,що си мислиш ,че твоята кола е много по-различна от другите,не знам! С диагностика и вакуметър твоя проблем се установява за половин час! Чистил съм няколко десетки турбини повече от теб и говоря от опит! Тези коли не можеш да ги диагностицираш на пипане и по слух. Аз съм ти само на 80 километра,ако не са ти много ,заповядай.
  9. Невъзможно е да се зацапа геометрията толкова бързо! Със сигурност лоста трябва да се движи свободно когато мотора работи и има вакуум.Премери вакума колко е ?Предполагам ,че колата в момента хич не върви.Нещо бъркаш при сглобяването и има проблем в управлението на турбината.
  10. Ако радиото на колата не е оригиналното,разкачи го и пак пробвай.Понякога оттам е проблема! Пробва ли само на контакт, на запален двигантел+ фарове !?
  11. Едно запекло турбо на ТДИ не може да се прочисти с продухване!!! По принцип е хубаво да се кара на по-високи обороти,за да не се задръства. Един запушен катализатор е като тапа и създава само проблеми,а с нов не е така.
  12. Като се смени с нов или работещ такъв.
  13. nasko1978

    губене на мощност

    А сетихте ли се да потърсите проблема,какво е предизвикало забиването,не нали!!!??? Тези коли не си показват проблемите "с времето" ,а с диагностика и то веднага!
  14. Нямаш правилно управление на турбото и оттам са ниските стойности на дебитомера!Със сигурност имаш загуба на вакуум някъде!Грешката е от недонадуване.
×
×
  • Create New...