martin13 Публикувано 19 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2012 Здравейте колеги,от известно време имам следния проблемкогато дам малко повече "зор" на колата особено в преспимирише зверски на феродо.Според вас съединителя ли е за смяна?Някой имал ли е същия проблем?Колата е 2.5 АКЕ quattro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radiA6 Публикувано 19 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2012 Здравейте колеги,от известно време имам следния проблемкогато дам малко повече "зор" на колата особено в преспимирише зверски на феродо.Според вас съединителя ли е за смяна?Някой имал ли е същия проблем?Колата е 2.5 АКЕ quattroако я държиш на полу- съединител(амбриаж)мжге да замирише иначе много трудно.Виж да не ти грее някое колело.Може да са накладки! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shash Публикувано 19 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2012 (Редактирано) Познавам много хора които на лед тръгват на 2ра предавка.От това също много се износва съединителя-и замирисва.Апък то се усеща съединителя когато е за смяна. Редактирано 19 Февруари 2012 от Shash Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k kraev Публикувано 19 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2012 От спирачките е. Спокойно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi_rs Публикувано 20 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2012 (Редактирано) Quattro поколение IV, Ръчно заключване на задната разлика от предишните поколения е заменен с конвенционална отворена разлика, с електронно заключване на диференциала (EDL) (която открива колелото чрез ABS сензори за скоростта на движение на колелата, и се прилага спирачките предене едно колело, като по този начин прехвърлянето на въртящ момент чрез открити разлика на обратното колело, което има повече сцепление). EDL работи при скорости до 80 km / h (50 mph) за всички модели Quattro (на не-Quattro модели: до 40 км / ч (25 мили в час).Тип на системата: Постоянно задвижване на четирите колела .Тип 1 или 2, централен диференциал Torsen , "по подразбиране" 50:50 Сплит, автоматично разпределяне на 75% от въртящия момент трансфер или предната или задната ос.Отваряне на задния диференциал, електронна блокировка на диференциала (EDL). [4]Отворен преден диференциал, електронна блокировка на диференциала (EDL). [4] Редактирано 20 Февруари 2012 от krasi_rs Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 20 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2012 (Редактирано) Quattro поколение IV........Да беше постнал оригиналният текст по-добре. Редактирано 20 Февруари 2012 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts