Мирон Публикувано 29 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2012 Помогнете! От време на време като карам се чува почукване което става по-бързо като увеличаваш скоростта и намалява като намалиш и изчезва като натиснеш съединителя по време на движение, на място с пуснат и натиснат съединител няма и помен от почукването. Странно е че един ден го има, друг го няма Забравих да кажа че става въпрос за Ауди 80 б4 2.0 115к.с. 94г. Благодаря на всички които се включат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Franky Публикувано 29 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2012 Съединител + маховик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирон Публикувано 29 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2012 Това ми звучи скъпо или греша? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo91 Публикувано 29 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2012 Много скъпо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Franky Публикувано 29 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2012 Може и да минеш без маховик - зависи колко е зле станала работата със съединителя.Иначе има още 1-2 теми и се обсъждаше точно това потропване и се чува в зависимост колко е загряла колата , скоростите или съединителя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирон Публикувано 29 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2012 можеш ли да ми пуснеш линк към тези теми, ще съм много благодарен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирон Публикувано 29 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2012 Хора а какви може да са последствията ако си карам така да кажем още месец, щото сега кинти няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 29 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2012 Най-вероятно нищо няма да се случи, в близко време.....Първо наистина не се знае какво е тръгнало, второ- тези коли имат идиото устойчиви части, ако са оригинални и се влачат яко. Имах една Б4 служебна преди и с колегата я карахме над 60-70 000 км. с виеща кутия и така я продадаха на друг колега след време, когато освободиха от служба автомобила. Само не я напъвай с рязко потегляне и да не ръчкаш скоростите във високи обороти... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирон Публикувано 1 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 1 Март 2012 Благодаря за съвета, ще гледам да я карам лекичко че много си я обичам и дано скоро я оправя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FGRC Публикувано 10 Август 2012 Доклад Share Публикувано 10 Август 2012 (Редактирано) Може да се окаже лагер на диференциала или на вторичния вал на скоростната кутия.Доста съм закъснял с мнението си. Редактирано 10 Август 2012 от FGRC Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване