tanuco

Members
  • Content Count

    5,412
  • Joined

  • Last visited

About tanuco

  • Rank
    User
  • Birthday 08/03/1981

Друго

  • Kaра
    ше А4 В5 1.6

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Location
    Карнобат
  • Interests
    Стари пачници и млади бамбини :)

Recent Profile Visitors

4,222 profile views
  1. Здравейте! Имам един такъв лек луфт и потракване, като разклащам рязко волана или при навиване на място, понякога и при рязко спиране от ниска скорост. Смених единия накрайник и дори по-зле стана. Един вид проблема се локализира само на едно място. Някъде под таблото към педалите се чува. Рейка ли е , някой разбит лагер към кормирото ли? Идеи? Ако е рейката, луфта може ли да се обере?
  2. Имам повдигачи от старата глава на Б4-ката от преди....Масло не пипа много, но и гумички ще сменя. На километраж съм 292 000 км.
  3. Наистина ли караш 80 000 км с един ремък?! Аз мисля след 5 000 да го сменям, т.е. като съм направил към 50 000 км от смяната. Тогава ще сменя и повдигачите, че на студено в ниски обороти тропат.
  4. Колега, извинявам се за недоглеждането. Вероятно съм сгрешил името ти, но благодаря все пак за отговора!
  5. Благодаря, Тони! Защото съм на 46 000 км. от смяна на ангренажа, а тогава не го смених това чудо и се чудя сега дали ще е нужно.
  6. Интересувам се този обтегач на всяко обслужване на 50 000 км. примерно се прави или само, ако има признаци на износване?
  7. М, не е така. Едно АВК с ГИ е доста прилична кола и не е умряла като динамика.
  8. Това са много добри коли. Това, че са над 20г. не им е хич проблем. Както каза по-горе колегата , гледай да не е удряна сериозно...двигателя , ако е поддържан или вече отремонтиран качествено няма да дава ядове....рейката дано не тече. Другото се прави за скромни суми....Има все още прилични оферти.
  9. Колега, много ги мислиш нещата. Дори една кола да е поддържана безупречно, пак може да се строши нещо, дето да ти отвинти главата като скъп ремонт. Много зависи и как се кара колата. Все пак си личи дали един автомобил е много уморен или може да се вкарат разумни средства в него и пак да е сносна кола за каране. И въпреки всичко, няма гаранции, че тази машина ще е безсмъртна.
  10. По размер и на снимка в сайтовете са уж еднакви. Имам от Б4-ката останали читави и си мисля, ако стават да ги ползвам за А4-ката.
  11. Ми и аз съм ползвал китайска помпа преди, ама на Б4, но имаше дори 3 мес. гаранция....
  12. При А3 избягвай 1.6 101 коня, масово горят масло....А4 със същите кубици е май пак същата работа, макар моя да не дърпа повече от 1-1,5л между смените. Иначе тия мотори конкретно не са със скъпо струващи части по периферията, ама цените за ангренаж, термостат, водна помпа и ала бала са като на другите, по-големи и добри 4 цилиндрови двигатели.
  13. За 5 хил с повече търпение се намира А6 Ц5 1.8 125 коня....А4 не виждам смисъл да търсиш щом си стъкмил тия пари. Ако бяха по-малко, да....За А3 не ми се коментира.....кола поне за хора с ръст под средния, които не търсят добра возия.
  14. Опитах се така да формулирам заглавието и обяснявам защо. Кой критерий според вас е по-важен за определяне добрите смазочни качества, разход на масло или шум от мотора, в частност повдигачи? Наблюдавам при моята кола следното. С масло 5W40 двигателя е осезаемо по-тих, но с малко по-висок разход на масло, спрямо 10W40...справка за 3500 км след смяна с първото на ЕЛФ, беше намаляло нивото на щеката от горно деление до средата, 0,5л....За същата проба с полусинтетиката и то на евтиния Маннол не ми е мръднало още маслото....а Мобил и Фукс дръпваше също. В смисъл разлика усещам, карам по един и същи начин колата.