neronagy Публикувано 4 Март 2012 Доклад Share Публикувано 4 Март 2012 Колеги дайте някакъв акъл,колата като загрее и забива муцуна в движение,губи мощност.Когато пусна гаста и натисна съединителя възстановява мощността при натискане на гаста но в момента когато леко отпусна педала и пак забива муцуна.Това го прави на всички скорости.За да я карам трябва постоянно да натискам съединителя за да паднат оборотите за да може да наеме на съответната скорост-адски изнервящо.Моля ВИ помогнете ми за проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 4 Март 2012 Доклад Share Публикувано 4 Март 2012 Температурен датчик, запушен катализатор?Трябва да се закачи на ВАГ - КОМ и ще си покаже Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neronagy Публикувано 4 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Март 2012 Сменил съм температурния датчик с нов .Акое от катализатора какво ще стане колеги ако го премахна изцяло от аспуховата система? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 4 Март 2012 Доклад Share Публикувано 4 Март 2012 В него влиза ламбда сондата, заменя се с резонаторно гърне, в което трябва да има и легло за нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neronagy Публикувано 4 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Март 2012 Колега ако ми е запушен катализатора колата няма ли да се задъхва и когато е студена?Проблема ми започва след 10 минути каране когато загрее.По какви признаци се разбира,че катализатора е запушен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 5 Март 2012 Доклад Share Публикувано 5 Март 2012 За мен имаш заминала ламбда сонда. Нали за бензин говорим? Не за газ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neronagy Публикувано 5 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2012 Колега,ламбдата ми е чисто нова ,смених я преди 3 месеца.Дали проблема не е от запушен катализатор,дайте повече мнения моля защото за това не можах да намеря подходяща тема във форума.Благодаря Ви предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 5 Март 2012 Доклад Share Публикувано 5 Март 2012 Не.Виж наистина температурните датчици и детонационния. Една диагностика на BАГ не е никак излишна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neronagy Публикувано 5 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2012 Колеги, и синия температурен датчик съм сменил с нов,кое трябва да проверя дайте моля съвет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 5 Март 2012 Доклад Share Публикувано 5 Март 2012 VAG - COM! По-специално работна температура, температура на входящ въздух и времена на впръскване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor_1 Публикувано 12 Март 2012 Доклад Share Публикувано 12 Март 2012 Колега и аз моята я смених с нова и точно след 3 седмици ми даде фира и даваше на компа 7.4 волта и колата не искаше да се форсира но направих рекламация и мия подмениха. Но пак си виж новата сонда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване