Jump to content

Луфт в скоростния лост


Iv4o89

Recommended Posts

Колеги наскоро се сдобих с а4-ка куатро тди афн-4е и имам един доста лош проблем според това което четох по форума...става дума че има едно удряне на 1-ва скорост и се чува отзад някаде,четох за тампоните и тоя скъпия дето е на задния дифф.....като го гледах отдолу при тръгване на колата адски много се мести тоя тампон и тоя предния ляв на скоростите и диффа дето е с лапата.....на 2-ра-3та скорост по леко се чува тупкането но на 1в-а направо задните седалки се местат и на задна също. Дали са само тампоните или има и нещо друго. нямам виене тропания и тем подобни само това е проблема.....иначе цялата задница назад е ново тампоните сичките ги проверих гледах добре.....но имам малак луфт на каретата на задния дифф.....

Редактирано от Iv4o89
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Открих нещо ново преди малко....фанах кардана и го размърдах напред назад кам предния и задния дифф имаше доста голям луфт това нормално ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема РЕШЕН тампона на диффа задния купих др 2ра употреба понеже нов е 250лв и всички луфтове и тупкания изчезнаха !

Сигурен ли си, че "всички"? Кой точно тампон е това? Питам понеже не ми се вързват много нещата с това, което си писал за кардана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами сичко се оправи но след 30-40км грацко каране сичко се появи отново което е лошо,явно и тоя тампон е дал фира.....говора за тампона с алуминиевата планка дето е .....а днес смених и 2-та предни на скоростите и тоя зад бронята и сичките тупкания и луфтове ги има...........ами сега?.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменил си големия тампон под дифа явно? Той няма много общо с тоя, което описваш мисля. Незнам доколко ти е изразено тупкането, но ако не е нещо фрапантно просто трябва да имаш предвид, че всички по-стари куатрота го имат. Идва от много места - задния диф има луфт, има много карета и т.н. Можеш от тук нататък да смениш каретата на кардана примерно и каквото друго видиш, няма как отдалеч някой да ти каже откъде идват най-многото луфтове, просто я кажи на канала и тръгвай на полуцъединител докато някой гледа отдолу какво става. На ръка също може да разбереш много като въртиш една гума и кардана докато е на скорост колата.

Добрата новина, е че поня няма да се счупи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи като някой седи в колата и тръгва на полусъединител като гледам от долу 1-вено тампона на дифф с планката дето е заедно той мърда страшно много,а другите са добре нямат мърдания почти никакви......по скоро се чува тупкане при тръгване от место и скоростния лост мърда доста напред назад....в движение почти не се усеща кой знае колко.....ама задните карета само оригинални се продават по 175 парчето прекалено много е......ако е това главния проблем....сега ще зема 2-3 тампона да видиме дали ще има разлика....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече найстина е решен проблема...оказа се висящт лагер,доста ходене по мъките тъй като във секи магазин голям който утида казват комплект с кардана 250лв викам мерси.....Магазина дето намерих отделно само лагера е на ботев 135 за секи който има за смяна тоя лагер ! 60лв нов перфектен и моя проблем е РЕШЕН !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...