Boboo Публикувано 12 Май 2012 Доклад Share Публикувано 12 Май 2012 Здравейте. Имам един въпрос към по-компетентните относно турбото на този модел .Значи онзи ден си взех Ауди А3 1.9 ТДИ 131 коня , 2002 година и ми казаха ,че турбото на този модел с тези коне много лесно се разваляло и че не трябвало да вдигам над 3 хиляди оборота. Верно ли е това или този се е правил на поредният разбирач.То ако не мога да напавам тази кола ,защо са и тези коне ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koki_a3 Публикувано 12 Май 2012 Доклад Share Публикувано 12 Май 2012 Някой се е вкарал в филма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 12 Май 2012 Доклад Share Публикувано 12 Май 2012 Моето е на 350 000км и си е здраво а често вижда повече от 3000 оборота а има и чип Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Miro_A3 Публикувано 12 Май 2012 Доклад Share Публикувано 12 Май 2012 Ако не се кара изобщо, се разваля най-малко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boboo Публикувано 13 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 13 Май 2012 Еми и аз така си помислих , но като не разбирам ,няма как да съм сигурен . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 13 Май 2012 Доклад Share Публикувано 13 Май 2012 Този, който ти го е казал е пълен некадърник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Screamm Публикувано 13 Май 2012 Доклад Share Публикувано 13 Май 2012 (Редактирано) ХАХаа за този твой разбирач е добре някой да ми припомни че наркотиците имат и странични ефекти..Първо го попитай за какво имаш толкава скала разграфена на оборотомера.Може това което кара той и да не може да вдигне повечко обороти и за това ти е казал ..Карай си колата и я настъпи да видиш малко адреналин,а колкото до турбото то се разваля от много причини:каране постоянно в ниските, просто толкова му е живота или нещо е станало с самото турбо или пак постоянно си го набичил. Редактирано 13 Май 2012 от Screamm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frey Публикувано 13 Май 2012 Доклад Share Публикувано 13 Май 2012 някой определено се е изказал непотготвен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin993 Публикувано 13 Май 2012 Доклад Share Публикувано 13 Май 2012 (Редактирано) И на всичко от горе истината е абсолютно противоположна.ТДИ-то трябва да се настъпва редовно и здраво защото турбото е с променлива геометрия и често запича от саждите на прекрасното ни дизелово гориво.Поразгледай форума и ще видиш колко теми има за чистене на турбо.Така че като загрее мотора на 90градуса си го настъпвай на втора и трета здраво и не се бой.Ако имаш възможност веднъж в месеца ползвай магистралата за продухване.Слагаш на 4-а срост и настъпваш до долу за минутка две Редактирано 13 Май 2012 от Konstantin993 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване