Колега, не съм чел и чувал до сега да страдат кутиЙте им на тези двигатели . Страдат на единия вариянт на 1.6 кутиЙте. На тоя мотор страдат: дросел клапа, кормилна рейка, тампони стабилизираща щанга (бял кахър, ама се скапват много често) и някои други неща (първосигнално се сещам за тези; разбира се и аз не съм минал без тях...) Относно послеписа - колкото пише в книжката си ги вдига без 2-3 километра (201 ги прави по GPS), но определено не е състезателна кола, няма смисъл да я мъчиш. Къси скорости... какво разбираш под къси скорости. Скоростите са си добре, разхода се вдига от притискането на десиня крак към педала на газта, логично е - искаш да въриви - похапва си доволно . Към автора - свестните (според мен) майстори казват: това, това и това ако искаш да ти е сигурна колата са за смяна, еди-кое-си има евтин и скъп вариянт (примерно) - ефектите от двата ще са такива и такива, еди-кое-си можеш да не го сменяш докато не здаде багажа, и прочее, разбираш ми мисълта надявам се То по една кола винаги има нещо за смяна (особено тия, наш'те, на по 126 000 реални км.)...