deanov Публикувано 26 Май 2012 Доклад Share Публикувано 26 Май 2012 (Редактирано) Колеги, реших и тук да пиша, че нещо в чудо се видях..........Имам от близо 2 год. А4 Б6 1,9 ТДИ 131 к.с. От известно време ми прави впечатление, че при работа на място понякога леко, съвсем леко притриса, а когато гася мотора също гасне някакси "по-твърдо", като разтриса. По време на потегляне и движение проблеми никакви,но другото ме притеснява, та за това питах, писах, мнения много.....като се почне от маховик, дюзи, хидравлични тампони, синхронизация на валовете....Отговориха много колеги, един от тях ми каза, че поради тази причина го посъветвали и сменил маховика,/което си е сума/ но и с новия пак си останал проблема? А сега де!....... Другият пък си карал така неговата, даже си го кефило това притрисане при гаснене Някой може ли да сподели мнение по въпроса, ако това му е минало през главата......То че в момента я карам така-карам я, но може ли това да доведе до някакви сериозни последствия за двигателя? Помагайте с мнения ! Редактирано 26 Май 2012 от deanov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 27 Май 2012 Доклад Share Публикувано 27 Май 2012 (Редактирано) Последствия едва ли има за двигателя с малко по силно разтрисане,освен за по бързото разбиване на тампоните..Пробвай като работи колата да натиснеш лостчето,което е на ЕГР клапана(черното) и ако не изгасне ,значи проблема е в него...Принципно това клапанче играе ролята за по мекото гасене.. Редактирано 27 Май 2012 от nuvoari Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 27 Май 2012 Доклад Share Публикувано 27 Май 2012 Проверете(сменете) вакуумните маркучета.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deanov Публикувано 27 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 27 Май 2012 Последствия едва ли има за двигателя с малко по силно разтрисане,освен за по бързото разбиване на тампоните..Пробвай като работи колата да натиснеш лостчето,което е на ЕГР клапана(черното) и ако не изгасне ,значи проблема е в него...Принципно това клапанче играе ролята за по мекото гасене..Благодаря колега, това не го знаех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleksei4y Публикувано 27 Май 2012 Доклад Share Публикувано 27 Май 2012 Извинете, че се намесвам в темата, но и при мен го има това твърдо гасене(разтрисащо), мотора е 1з и съм изолирал ЕГР дали това е причината? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 27 Май 2012 Доклад Share Публикувано 27 Май 2012 Извинете, че се намесвам в темата, но и при мен го има това твърдо гасене(разтрисащо), мотора е 1з и съм изолирал ЕГР дали това е причината?Ако я има тази клапа на ЕГР-а е от нея .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 27 Май 2012 Доклад Share Публикувано 27 Май 2012 При едно 1З я няма тази клапа за гасене, има я при по-новите дизелови мотори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване