BOEING Публикувано 15 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2012 Здравейте отново колеги.След като свалих и почистих дроселовата клапа на моето Ауди А4 реших да сваля дроселовата клапа и на жена ми която кара Ауди А3.Та свалих клапата почистих я, монтирах я,смених маркуча който сварзва въздушния филтър и дросела че беше скъсан,изчистих с обезмаслител дебитомера,сглобих всичко,изчистих грешките с vag-com и започнаха проблемите.При загрял двигател даржи 1150 оборота.След около 5 мин работа така ги сваля,но при подаване на газ така че оборотите да подминат 3000 и пускане на педала за газта пак остават 1150 и ако не пипам педала за газта след около 5 мин падат.Грешки не записва.Явно нещо се е скапало.Помагайте.Предварително благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 15 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2012 (Редактирано) Махни споменатия маркуч откъм дросела, затапи всичко и виж как е ситуацията. Редактирано 15 Юни 2012 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BOEING Публикувано 15 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юни 2012 Махни споменатия маркуч откъм дросела, затапи всичко и виж как е ситуацията.По маркуч имам предвид въздуховода от филтъра до дросела.Ако го махна няма да има какво да затапвам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ros81 Публикувано 15 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2012 Не е трябвало да чистиш дебитомера с обезмаслител .Има спрейчета за тази процедура.След зглабянето, дросела трябва да се обучи или да покараш за да се адаптира.Най-вероятно това е проблема.Хубаво е да изпръскаш дебитомера, пак но този път с подходящ спрей.Можеш да намериш такъв в Ауто плюс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BOEING Публикувано 15 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юни 2012 На мойто Ауди по сащия начин изчистих дебитомера и стана перфектно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 16 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2012 (Редактирано) По маркуч имам предвид въздуховода от филтъра до дросела.Ако го махна няма да има какво да затапвамНе чета явно, имах предвид съвсем друго нещо, а не описаното от теб.Моя грешка.Вероятно има нужда от адаптация дросела, защо не опиташ?И нещо друго, огледай добре пиновете на буксата от към инсталацията, понякога някое от пинчетата се пресреща от отсрещното на дросела, хлътва навътре и не прави контакт, дросела работи некоректно и не винаги дава грешка.Вероятността е много малка, но я има.Не е трябвало да чистиш дебитомера с обезмаслител .Има спрейчета за тази процедура.Според теб "специалните спрейчета" какво са и как действат?Не обезмасляват ли?Това че някой е кръстил обикновен обезмаслител с гръмкото "Спрей за чистене на дебитомери", не значи, че не си остава пак обикновен обезмаслител, но с десеторна цена. Редактирано 16 Юни 2012 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tarambuka Публикувано 19 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2012 Не се плаши колега,и на старата ми А3-ка като изчистих дросела така стана беше 1.6 бенз.Само дето моита работеше перманентно на 3000 хил. оборота,пробваха се да я адаптират ама не можаха казаха ми да я покарам 1-2 дена за да се адаптира сама и вярно на втория ден заспа колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване