idvam78 Публикувано 30 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2012 Здравейте колеги! прочетох във форума причините защо дава контакт но стартера изобщо не се задейства. Ще търся или в клеморед или в клеми при стартера. Като завъртя от контакт за стартер духалката затихва- или клемореда според мен задейства и колата черпи ток но стартера не се обажда. затова реших да се прехвърля към жиците към стартера. Ако някой ми беше казал че няма дя мога да посоча къде се намира стартера на някоя кола - щях да му се измея- но 20 мин се пулих и неможах да си намеря стартера?! Питането ми е къде е проблема и къде е изобщо стартера на Ауди 80 Б3 карбуратор!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 30 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2012 Между магарето и изспускателния колектор е заврян. Това е снимка на скоростна кутия може би като твоята и с червена елипса съм посочил мястото . Надявам се да се ориентираш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
idvam78 Публикувано 30 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юни 2012 (Редактирано) Мерси Здравичка - ориентирах се, уж гледах и там ама.... Здравичко ме помогна хихихи Редактирано 30 Юни 2012 от idvam78 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 30 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2012 Ако колата има и климатик свалянето на стартера си е приключение защото компресора е доста близо до стартера и достъпа е малко ограничен но все пак не е невъзможен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lingerov Публикувано 30 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2012 (Редактирано) имах същия проблем оказа се една букса до възд. филтър http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=119556&st=0&p=1780574&fromsearch=1entry1780574 Редактирано 30 Юни 2012 от lingerov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plamen01 Публикувано 30 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2012 Извинявайте , че ползвам темата. Исках да попитам , колегата Здравкича къде е избирача на показаната скоростна кутия. На моята тече масло и се стича на катализаторното гърне. Благадаря и дано ме светнете. Поздрав. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 30 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2012 Ако имаш в предвид избирача на скоростите е тук Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen7905 Публикувано 30 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2012 Днес и моита кола се развали.Обикалях по задачи до обяд и реших да мина да взема едни бели червеи утре за риболов и колата повече не запали.Чува се само бендикса как работи и реших да свалям стартера, че повече от десет години не е пипан.Първо свалих акумулатора след това дясната гумаи вдигам колата на крик развивам двата болта на стартера долния с лула 19номер горния с гедоре пак 19 номер.Плюсовият кабел е 13номер гайка.Има и един имбус 8номер държи стартера за двигателя от задната страна.При теста на стартера се случи нещо странно поне за мен при подаване плюс самона клемата на бендикса и минус на стартера.Бендикса се включва и странното е че и мотора започва даработи.Сега незнам да сменям ли бендикса или не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emsi_audi Публикувано 30 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2012 Днес и моита кола се развали.Обикалях по задачи до обяд и реших да мина да взема едни бели червеи утре за риболов и колата повече не запали.Чува се само бендикса как работи и реших да свалям стартера, че повече от десет години не е пипан.Първо свалих акумулатора след това дясната гумаи вдигам колата на крик развивам двата болта на стартера долния с лула 19номер горния с гедоре пак 19 номер.Плюсовият кабел е 13номер гайка.Има и един имбус 8номер държи стартера за двигателя от задната страна.При теста на стартера се случи нещо странно поне за мен при подаване плюс самона клемата на бендикса и минус на стартера.Бендикса се включва и странното е че и мотора започва даработи.Сега незнам да сменям ли бендикса или не.Колега симптоми за това кое не работи на стартера- 1 за да го провериш правилно, даваш корпуса стабилно на маса след това трябват ти два плюса като хубаво е особено даващия захранване на дебелата +ова букса да е дебел , защото ако е по тънък се нагрява лесно и може да ти изгори пръстите, даваш основния + на голямата горна букса която е се стяга с гайка 13, с допълнителния + подаваш на малката клема, която стои отстрани на шалтера, тя захранва шалтера и тока през нея не е голям.Така , направиш ли това, трябва шалтера да изхвърли бендикса и да завърти електромотора.Ако изхвърли бендикса ,а електромотора не върти, най, вероятно четките на електромотора са за смяна,ако не изхвърля, се търси вината в шалтера.Ако всичко това е ок, но на колата стартера вътри на високи обороти и въпреки това не върти мотора, най- вероятно бендикса е сдал багажа и е за смяна, ако бендикса е наред и въпреки това върти на бързи обороти без мотора да се завърти, погледни дали няма счупени зъби на зъбния венец на маховика.Имай предвид, че бендикса може да е счупен и да не иска да върти маховика, но въпреки това, като го провериш на ръка да изглежда здрав. сменяй го задължително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 30 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2012 (Редактирано) Така и така си го свалил, можеш да му направиш една профилактика. Провери дължината на четките и дали се движат свободно във водачите си. Колектора на ротора можеш да го почистиш с водна шкурка - например номер 1000. Провери и втулките да нямат голям луфт спрямо оста на ротора. Също и връзките на кабелите със стартера - почистване на клемите, шпилките. И го пробвай пак после но по начина както си е свързан, а не само с подаване на + на клемата на бендикса. Шалтера можеш да го провериш дали дава добър контакт с + към четкодържателя с пробна лампа или мултицет. Бендикса го провери да не превърта лесно и да няма голям луфт с оста на ротора и зъбното му колело също да няма деформирани и износени зъби. Редактирано 30 Юни 2012 от Zdravkicha Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen7905 Публикувано 30 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2012 Засега свалих само бендикса.На първо гледане зъбите са добре за четките не знам утре ще горазглобявам.А бендикса дефектен ли е,че прехвърля плюса на мотора без на него да му е подаденплюс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emsi_audi Публикувано 30 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2012 Засега свалих само бендикса.На първо гледане зъбите са добре за четките не знам утре ще горазглобявам.А бендикса дефектен ли е,че прехвърля плюса на мотора без на него да му е подаденплюс.може би имаш предвид шалтера, ако даваш + на клемата която е от към страната на стартера,стартера трябва да върти, на горната не трябва да върти без да си дал ток на шалтера, по някой път стартера може да почва да вътри и ако си дал + само на плюсовата клема на шалтера, това не е проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen7905 Публикувано 30 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2012 Точно при подаване на плюс само на шалтера мисля че беше 50номер клема бендикса включва имотора започва да върти.А въпросната клема се захранва от 2,5кв. кабел предполагам отконтактния ключ.Стартера е марка Бош. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen7905 Публикувано 1 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2012 Днес разглобих стартера,четките са по 5мм станали втулките и двете имат луфт също и чатала на бендикса имаше лека пукнатина от едната страна на захващане.Засега не мога да извадя стоперното колелце в горния край,пробвах със скоба за лагери но не стана.Утре в работата ще пробван с чука.Някои да знае магазин в които продаватчасти за стартери за София. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 1 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2012 (Редактирано) Пламене кое стоперно колелце имаш в предвид? Да не е зегера който държи бендикса към оста на ротора? Ако е то виж картинката - първо с подходящ по размер дорник ( тръбичка или камък от гедоре ) се избива на долу шайбата (1) за да се освободи зегера (2). После се вади зегера на горе и след него и шайбата. Тогава вече можеш да си извадиш бендикса. Сглобяването - по обратен ред като е хубаво да се внимава зегера да не е усукан, изкривен или отворен много, защото после трудно влиза в шайбата. Трябва да се усети или чуе щракване. Редактирано 1 Юли 2012 от Zdravkicha Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen7905 Публикувано 1 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2012 Не знаех че 1 и 2 са две отделни неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 1 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2012 Това е за Passat B5 но принципа е същия. http://passat-b5.ru/showthread.php?t=142193 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen7905 Публикувано 1 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2012 Стартера на Пасата на вид е същия на при мен липсват планетарните колела.Ина че втулката е избих с 16 номер вложка за свещите от гедоре става идеално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 1 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2012 Да де , аз това имах в предвид - за шайбата и зегера. Той на пасата е с редуктор а твоя е без. Значи си се оправил вече? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen7905 Публикувано 1 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2012 (Редактирано) Да попитам на една от последните снимка от форума на пасат се вижда една тънка пластина точно върхунамотките на ротора.На снимката пише колектор после чистки и шлифовки.Питам защото при мен тези пластини стоят на статора върху магнитите.Трябва ли да ги свалям от там. Редактирано 1 Юли 2012 от plamen7905 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 1 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2012 Ами братушката е казал че това е колектора след почистването и шлайфането ( шкуренето) демек. Добре е колектора на ротора да се почисти със водна шкурка. Както писах по горе. Не разбрах обаче за кои пластини става въпрос? Магнитите на статора и пластините които ги държат не ги пипай. Само ги почисти с една четка или каквото намериш там за удачно от прахоляците. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen7905 Публикувано 1 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2012 (Редактирано) За тези в червено. Редактирано 1 Юли 2012 от plamen7905 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 1 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2012 (Редактирано) Ако ротора ти е такъв като на снимката , тогава пластините няма да ги пипаш. Редактирано 1 Юли 2012 от Zdravkicha Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen7905 Публикувано 1 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2012 Като на снимката е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 1 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2012 Тогава ги оставяш там. Почистваш всичко, сменяш четките, една водна шкурка на колектора да му изчистиш нагара, нови втулки, бендикса и каквото още си видял износено и сглобяваш всичко по обратен ред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване