Jump to content

Въздух в горивната система


bparvanov

Въздух в горивната система (ДИЗЕЛ)  

13 гласа

  1. 1. От къде засмуква въздух дизеловата горивна система?

    • резервоар
      0
    • тръби (маркучи) между резервоар и филтър
      4
    • тръби (маркучи) между филтър и помпа
      7
    • Помпа
      3
    • тръби високо налягане
      0
    • маркучи излишно гориво от дюзи до помпа
      2
    • тръби (маркучи) между помпа и трипътен клапан
      2
    • трипътен клапан
      4
    • тръби (маркучи) между трипътен клапан и резервоар
      1


Recommended Posts

Привет на всички "нафтаджии".

От доста дълго следя форума отностно проблемите свързани с паленето. В голям брой от случайте се установява, че причината е в засмукването на въздух в горивната система.

Ще бъде полезно да се опише с какви техники, инструменти, пособия, машини, клетви, заклинания и т.н. се

УСТАНОВЯВА ОТ КЪДЕ дърпа въздух??????

Прочетох за вакум метри, едни руснаци правеха някаква система с прахуснукачка .... някакви буркани и какво ли още не.

Търсих и сигурни (топло и масло устойчиви) прозрачни маркучи, но никъде не намерих. Струва ми се, че ще е полезно ако споделите практически опит при отстраняване на проблема.

Сложих и една бърза анкета (без претенции за много точност)

Много Ви благодаря

Редактирано от bparvanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен открих да вкарва въздух от пробката на горивния филтър върху него - затягане оправи нещата. Мястото го открих като надувах налягане с ръчна гумена помпичка. Проблема може да е невидим и да се прояви с пълна сила при спряна кола на силен наклон, със задницата на ниско и продължителен престой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

При мен открих да вкарва въздух от пробката на горивния филтър върху него - затягане оправи нещата. Мястото го открих като надувах налягане с ръчна гумена помпичка. Проблема може да е невидим и да се прояви с пълна сила при спряна кола на силен наклон, със задницата на ниско и продължителен престой.

Много се надявах някой да сподели техники и пособия за установяване от къде точно. Защото лесно ще сложа един прозрачен марукч и ще се видят балоните, но какво от това , ако нямам идея как да установя от къде идват :)

Редактирано от bparvanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определяне на мястото на засмукване на въздух в горивната система е трудоемка задача. Може да отнеме 1-2-3 и повече дни за локализиране. Използва се вакуум помпа за тестване на участъци от горивната система. В домашни условия можем да използваме ръчна подкачваща горивна помпа, с която да напълним горивопроводите и да чакаме да видим дали ще има спад на гориво. За целта е необходимо да разделим на две части горивопровода от резервуара до ГНП. Най - често мястото за разделяне е горивния филтър. След това тестваме двете части, като единия край на горивопровода е потопен в съд с дизел, а на другия край е закачена помпата. Трябва да се знае, че не е препоръчително тези горивопроводи от резервуара до ГНП да се надуват с налягане по-голямо от около 1,2 Bar, защото има опастност от увреждане и на здравите О пръстени и съединения.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...