Моята печка се управлява с бутона до ръчната спирачка с който се влиза в компа на колата. Под бутона има друг ""menu"" натискаш и на таблото излиза меню ... SET / aux.heater избираш и можеш да я включваш, задаваш време за работа, време за старт ... и други бъзикни.
Е точно това имам в предвид, но незнам дали някой продава такъв комплект. Или евентуално тройник/вентил. В старите Сетри имаше подобни но диаметъра на маркучите е в пъти по-голям и т.н. - проблеми с фитингите Цитиране на предходно мнение!
като стана дума за въздух, някой да е срещал някаква модификация (разклонител или друго) за включване към системата на маркуч за помпане на гуми или вкл. към външен компресор? Ако има нещо подобно ще е хипер яко - колегата закачва външен компресор, вдига налягането и тества дали проблема е в G291 (клапанният блок). Или вместо да помпам гумите и на децата топките с компресора за резерната гума, директно включвам маркуча към системата и действам.
съжалявам, много неприятно. Моляте разкажи впечатления за разлики м/у С5 и следващият allroud. Предполагам доста от колегите като мен обмислят подмяната на "урода".
Не разбира се. Цената е около пазарна, средната за пазара Audi A6 Allroad Гориво: Дизел Кубатура: 2500 Скорости: Автоматични Година: 2003 Актуална цена*: 8026 лв. *Цената е актуална към 15/09/2015. Възможно е цената на Вашия автомобил да варира в зависимост от наличието на допълнителни екстри и състоянието му. Вижте автомобили подобни на вашия Продавате Автомобил? Публикуване в cars.bg CARS.BG Tel: 02 439 22 11 Email: info@cars.bg "Райко Алексиев" № 26 1113 София, България
Привет, търся маркуча между дебитомера и турбото, намерих някакви с номер 4B0 129 627A, но не съм сигурен че това е точно за моята каляска (аллроад 2,5 тди 2003г), някой с ЕТКА може ли да провери. Благодаря предварително.