Jump to content

Въпрос за вакум и клапан


silver_boy

Recommended Posts

Здравейте колеги

интересуват ме следните въпроси.

За N1 от снимката за какво е този вакум

За N2 за какво служи този клапан, оправлява ли се по някакъв начин от N1 и как се води като резервна част защото ми е счупено стърчащата част кадето влиза N1

Двигателя е 1.8 T AEB 96г.

Благодатя за помоща

post-50827-0-51610400-1342356205_thumb.j

Редактирано от silver_boy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега. Това е клапан който осигурява нормалната работа на спирачките ти.Тоест грижи се за постоянният вакуум към спирачният усилвател. Когато мембраната му е свършила курса педала на спирачките ти става твърд при определен престой на колата без да е карана, така се разбира че е за смяна. Разбира се по време на движение не се осигурява нужният вакуум и спирачките като цяло не работят оптимално. Щуцера излизащ от цялата заготовка е свързан с маркуче някъде с киламтика но не знам за какво точно служи. Някой колега може да помогне с повече инфо:respekt:. Лошото е че счупили се клапана се продава заедно с вакуумния маркуч и накрайника към спирачният усилвател. Мисля в Ауди е 50 лв.

Редактирано от vali_di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това маркуче трябва да е свързано в другия си край с един ел.магнитен клапан който управлява клапата за рециркулация на климатроника. Намира се зад жабката (като се махне жабката се вижда)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркучлето отива към ел.клапан,който пуска или спира вакума към друг клапан,който затваря клапата за приток на свеж въздух отвън.При това положение като натиснеш копчето долу в дясно на управлението на климатроника няма да се случи нищо.

А,вече имало отговорbiggrin.gif.

Редактирано от autorazsipnik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

А като е така строшено дарпа ли въздох мотора от дупчицата и оказва ли влиание на спирачките по някакав начин ... защото имам чуството че спирачките ми отслабнаха малко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, той колегата vali_di ти е отговорил. Когато е счупен този клапан няма вакуум за сервоусилвателя , или поне не толкова колкото е необходим и трябва да натискаш по-силно педала на спирачките. Също и работата на двигателя е възможно да се влоши- взема си въздух и се променя горивната смес.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

52 лв. ми в моя случай да тъй като при мен смучеше наистина въздух и вакуума не беше добър към серво-то. Ако при теб е изправен клапана няма да има разлика мисля....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязал съм, че 3-4 часа след като оставя колата педала на спирачките става твърд.Набедил съм точно това клапанче.

52лв е само клапана или всичко от сервото до колектора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

То върви заедно с тръбичката към сервото. Маркучето до колектора си е отделна част.

Редактирано от silver_boy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...