silver_boy Публикувано 15 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2012 (Редактирано) Здравейте колеги интересуват ме следните въпроси.За N1 от снимката за какво е този вакум За N2 за какво служи този клапан, оправлява ли се по някакъв начин от N1 и как се води като резервна част защото ми е счупено стърчащата част кадето влиза N1Двигателя е 1.8 T AEB 96г.Благодатя за помоща Редактирано 15 Юли 2012 от silver_boy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vali_di Публикувано 15 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2012 (Редактирано) Здравей колега. Това е клапан който осигурява нормалната работа на спирачките ти.Тоест грижи се за постоянният вакуум към спирачният усилвател. Когато мембраната му е свършила курса педала на спирачките ти става твърд при определен престой на колата без да е карана, така се разбира че е за смяна. Разбира се по време на движение не се осигурява нужният вакуум и спирачките като цяло не работят оптимално. Щуцера излизащ от цялата заготовка е свързан с маркуче някъде с киламтика но не знам за какво точно служи. Някой колега може да помогне с повече инфо. Лошото е че счупили се клапана се продава заедно с вакуумния маркуч и накрайника към спирачният усилвател. Мисля в Ауди е 50 лв. Редактирано 15 Юли 2012 от vali_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silver_boy Публикувано 15 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юли 2012 (Редактирано) Благодаря за отговора ако някой знае и за какво е вакума с номер 1 ? Редактирано 15 Юли 2012 от silver_boy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 15 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2012 Това маркуче трябва да е свързано в другия си край с един ел.магнитен клапан който управлява клапата за рециркулация на климатроника. Намира се зад жабката (като се махне жабката се вижда) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 15 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2012 (Редактирано) Маркучлето отива към ел.клапан,който пуска или спира вакума към друг клапан,който затваря клапата за приток на свеж въздух отвън.При това положение като натиснеш копчето долу в дясно на управлението на климатроника няма да се случи нищо.А,вече имало отговор. Редактирано 15 Юли 2012 от autorazsipnik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silver_boy Публикувано 24 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2012 А като е така строшено дарпа ли въздох мотора от дупчицата и оказва ли влиание на спирачките по някакав начин ... защото имам чуството че спирачките ми отслабнаха малко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 24 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2012 Да, той колегата vali_di ти е отговорил. Когато е счупен този клапан няма вакуум за сервоусилвателя , или поне не толкова колкото е необходим и трябва да натискаш по-силно педала на спирачките. Също и работата на двигателя е възможно да се влоши- взема си въздух и се променя горивната смес. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silver_boy Публикувано 24 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2012 Благодаря смених го с ново клапанче.. може да се заключва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 25 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2012 Колко струва ново това клапанче колега?Има ли подобрения в работата на спирачките? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silver_boy Публикувано 25 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2012 52 лв. ми в моя случай да тъй като при мен смучеше наистина въздух и вакуума не беше добър към серво-то. Ако при теб е изправен клапана няма да има разлика мисля.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 26 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2012 Забелязал съм, че 3-4 часа след като оставя колата педала на спирачките става твърд.Набедил съм точно това клапанче.52лв е само клапана или всичко от сервото до колектора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silver_boy Публикувано 26 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2012 (Редактирано) То върви заедно с тръбичката към сервото. Маркучето до колектора си е отделна част. Редактирано 26 Юли 2012 от silver_boy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts