Jump to content

Да спасим IRC Сливен 2012


Recommended Posts

Мисля да бъда там за първия СЕ (ССЕ), т.к. ще трябва и пропуски да взема, но за шейкдауна мисля да не идвам. А съм запазил стая в Империа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Начи гледай сега в събота Молова Гора и после по парчето до спускането на Българка. След това връщане пак на Молова Гора и пак назад към спускането на СЕ Българка. В неделя -

Същите само че по веднъж и наобратно. Иска ми се да стане Кантона + Ичера. Но не виждам време за придвижване. Може пък и да има. Ако теоретично свършат до 12.00 часа на Кантона и бъдете на Агликина Поляна, с колата до финала на СЕ Ичера имаш около 40 км през Бяла и 45 през Раково (тук може и да отбиете и да останете на Чуката)..пътища много. 40 км за 30 минути не е голяма оферта. Но е реализируемо. Може и да има други варинати ама аз само това виждам.

По отношение на сервиза не виждам как ще стане да се слезе до там ако сме на СЕ Българка предвид че ще бъде затворена през целия ден, а опита да се мине по Молова Гора до Сливен, ще приключи със стоп палка на Чуката (средата на СЕ Молова Гора).

пп.Колегите от Сливен да споделът през Раково пъта дали става за преминаване с ниска кола .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОПределено го пропускам ралито тази година дори и кръг от IRC. С глупостите сътворени от подобни велики огранизатори се очертава да го пропусна и следващите години. Евала и на двамата за ентусиазма, но хората от организационния комитет мислят как да приберат нещо, а не да направят добро рали. Ако имаше ясното няколко месеца по-рано стартовият лист щеше да е друг. Друга щеше да е и фенската маса. Доста хора от щяха да доийдат на рали в България. Сега се очертава един типичен кръг от БГ шампионата с 20 чуждестранни фена.

Дано да се забавлявате момчета и дано има в топ 3 само български екипажи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, трябва да ти кажа че не е много сигурно това ако организацията беше започнала по-рано, както и повече яснота по самото рали, ентри листа е щял да бъде друг. Това го казвам, като имам предвид последните няколко ралита-в Уелс (WRC) e имало 31 екипажа, а за предстоящото Сардиния, което е кръг от Иатлиянското първенство и доста силно като участие до сега, има само 30 екипажа. Така че, не това е определящо за екипажите, а по-скоро местоположението, ситуирането на ралито в календара за годината, яснотата около шампиона в сериите няколко кръга преди края, и не на последно нясто финансовата криза. А част от водачите в IRC шампионата, ако ли не всичките, са подали заявки за Рали Франция (WRC), който факт също е предпоставка за липсата им тук.

Не ги защитавам организаторите, защото незнам какви са ги сътворили, но определено не са те виновни за броя на участниците. А според мен 45 в ентри листа е една много прилична цифра, като се има предвид и 31 екипажа на старата на Рали България.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, трябва да ти кажа че не е много сигурно това ако организацията беше започнала по-рано,

Съгласен съм, още повече и като се погледне какво стана в предния кръг (Ялта). Идеята беше, че несигурността до последния момент изигра лоша роля отново. Но ние сме си свикнали - все пак е типично по български. :(

На мен ми е жалко, че се радваме на кръг от IRC и 30-40 заявки. Хората само по толкова в клас хистори пускат. Жалко е и че в Сливенския балкан беше е една от най-интересните части от истинското рали България. Рали 'Боровец' не го броя. Не случайно едни от най-запалените фенове на рали спорта в България са от Сливен, но не само те, а никой не заслужава подобно управление на любимия ни спорт. Адмирации и за феновете от Шумен и Варна - също два много запалени по рали спорта града.

Да си изкарате весело и дано се получи добро състезание.

Редактирано от Impress_me
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, определено е така както го казваш :zustimm:.

И аз си спомням с носталгия за Рали "Златни" (Албена-Златни пясъци-Сливен), с отсечките от онова време: яз.Тича (макадам), Кипилово, Стара река (Качулка)-все технични отсечки, и разбира се Върбица-тарана на отсечките.

Живял съм с миговете от ралитата през 80-те и 90-те години, а още повече баща ми и чичо ми бяха състезатели по това време, майстори на спорта :respekt:, а аз обикалях със сервизите по етапите.

Хубави спомени са ми останали и от Рали "Динамо Сливен", винаги беше лошо врмето за него, дори веднъж валя сняг и никой от екипажите нямаше гуми за сняг-то и в ония времена гуми за сняг в сервизните коли никой нямаше, всеки караше с "Вида" гарйфер и тук-таме някой от соц. пилотите изкара "Мишелин", Бачо Стоян примерно (бог да го прости).

Евала на организаторите за усилията да поддържат такова мероприятие, а и на спонсорите. Едно време ралитата се правеха от някоя фабрика, демек държавата плащаше за тези състезания-Рали "Динамо Сливен", Рали "Вида", Рали "Хеброс", Рали "Елпром" и др.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, определено е така както го казваш :zustimm:.

Виждам, че си доста запознат! Браво само мога да кажа :):respekt:

За съжаление отсечки като макадама на Заленич (Кипилово) повече няма да има в България. Всъщност ние нямаме нищо друго освен асфалтови отсечки. Но според мен и пилоти няма за такива отсечки. Дълга тема.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, дълга тема, която можем да разискваме на форумната среща на 13.10 на писта Междени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, дълга тема, която можем да разискваме на форумната среща на 13.10 на писта Междени.

Ще бъда в Украйна тогава командировка и ще пропусна :( Next time :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А - тук си имаме и дискусия вече :respekt: Павка гледам си намерил и събеседник ве - За което искам да му благодаря за това ,че се е включил в темата :respekt:

пп. Кажи сега ,как видя ралито - какво -как - къде- гледа и остана ли доволен от видяното .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм много доволен от видяното-доста интересно беше по отсечките а и в събота вечерта на дървото беше истината :) Догодина дано е на същото ниво. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре организирано (неказвам отлично, защото имаше някои пропуски, които видях-пр пропуските) рали, за което са се погрижили доста хора. В Петък след обед, пристигнах в Сливен, настаних се в хотела и бегом към HQ и сервизния парк. Там, в сервизния парк, Владо Гатев ми съдейства да си взема пропуските, но нямаше тениски към тях :( , както и да е, направихме една разходка из сервизния и то дойде време за ССЕ. Гледах го на шикана пред входа на стадиона, този който е обграден с мрежа, доста добре, но можеше да поизмият още малко, че се получаваше доста пепел. Следващият ден, програмата беше натоварена-сутринта към 9,00 влязох в етапа на Молова гора и гледах три-четрир завоя след старта, от там след като минаха всички отидох да гледам спускането на Българка, след нея пак на Молова гора и после пак тр да отида на Българка, но предпочетох да отида в сервизния парк и там погледах как работят по колите и научих доста прясна информация. На следващия ден същия сценарии-качването на Българка (Абланово) и спускането на Молова гора (Ичера) и след това Кауфланд и Троян :zustimm:.

Доста добър уикенд се получи. Още на първото минаване на Молова гора се събрахме с едни момчета от Шумен и с тях до края изкарахме отсечките, много добре се получи, коментари, становища, малко смешки и доста емоции.

Та така. Сега да се надяваме, че догодина ФИА ще ви включи в календара си, след като стана ясно, че IRC и ERC се обединяват в един шампионат Европейски шампионат, а кандидатите са доста.

Един малъй минус-не ми хареса липсата на информация за заведения в града, а и след като обиколих доста ненамерих почти никакви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно се получило нормално за очакванията рали, без изненади, без тежки инциденти, с две думи си е било типичния кръг с БГ шампионата с няколко по-екзотични екипажа.

От резултатите на живо след първите 4 отсечки имах някакви надежди за Пламен Стайков, но малшанс. След неговото отпадане победата на Митко е ясна. Аз на колкото и ралита да съм ходил Ево9 Р4-ка да бие в С2000 не бях виждал :)

Павка, с промените догодина не се знае дали изобщо ще има българско рали в календара. Обединяват се два шампионата и въпреки,че имаме по едно рали и в двата може да останем с празни ръце. Дано се окажа лош пророк!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотни кадри и браво на Евроспорт за звукът пуснат между пилот и навигатор - страхотно е да чуеш тази комуникация - http://www.ircseries.com/videogallery/list/id/69

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...