SaBI_A4 Публикувано 14 Август 2012 Доклад Share Публикувано 14 Август 2012 Здравейте колегиПитането ми е следното: Възможно ли е износени тампони на стабилизиращата щанга да създават ''чукане'' и тракане по предницата? Носачите ми са сменени преди няма и 5000 км всички до един + биалетки и кормилни болтове днес ги проверих няма признаци за износване по тях, но при малко неравен(каменист) път се чува някакво чукане което ме кара да си мисля за тампоните на щангата, само тях не съм сменял! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 14 Август 2012 Доклад Share Публикувано 14 Август 2012 Възможно е. На предишната ми кола (Пасат) сменях като луд куп неща, и въпреки, че като разклатя щангата имаше малък луфт, все си мислех, че не може да е това.В колата се чува все едно удря желязо в желязо.От тогава ако намеря и най-малък луфт по някоя кола - препоръчвам (настоявам) на клиента да ги смени. Даже на едно Вито на 5 годинки имаха много малък луфт, а вътре се чуваше блъскане все едно ще падне някое колело...Клиента до последно не беше съгласен, че е от там. Понеже тампоните не бяха "много" скъпи се съгласи да започнем от тях, после остана много доволен от резултата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 14 Август 2012 Доклад Share Публикувано 14 Август 2012 Може ли да са тампоните на амортисьорите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT_power Публикувано 15 Август 2012 Доклад Share Публикувано 15 Август 2012 При мен се оказаха биалетите. Беше адското блъскане желязо в желязо. Особено по паветата беше ужасно. Разбиха се за една зима. Смениха ми и един кормилен накрайник, но не ми се вярва да е било от това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SaBI_A4 Публикувано 15 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 15 Август 2012 Преди малко смених тампоните, има малко подобрение но леко почукване пак се усеща! Да са заминали биалетите за толкова кратко време?! Или тампон на амортисзцхьора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen.b Публикувано 15 Август 2012 Доклад Share Публикувано 15 Август 2012 Отваряш едната предна врата и се подпираш на горната част на касата(колонката към тавана-не знам дали ме разбра)и започваш да клатиш колата като въртОглав нагоре и надолу.Ако клопне някъде отпред значи е биалетка(моите така ги хванах нищо че съм с комби-принципът е същия).Излишно е да ти казвам че трябва да го направиш и от двете страни,но все пак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
minoan Публикувано 15 Август 2012 Доклад Share Публикувано 15 Август 2012 При мен се оказаха биалетите. Беше адското блъскане желязо в желязо. Особено по паветата беше ужасно. Разбиха се за една зима. Смениха ми и един кормилен накрайник, но не ми се вярва да е било от това.Да смени ги -и при мен беше така успех; Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
riddik Публикувано 15 Август 2012 Доклад Share Публикувано 15 Август 2012 Колега провери си карето на кормилния прът,долу до педалите,като се разбие чука мн лошо и си мислиш че е от окачването.При мен беше така.Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pesho_audito Публикувано 15 Август 2012 Доклад Share Публикувано 15 Август 2012 колега това леко почукване е само едно......накрайник на кормилна щанга......особено ако от двете ти страни са от различна марка...успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SaBI_A4 Публикувано 15 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 15 Август 2012 Ще проверя за всички варианти и скоро ще пиша от какво е било това ''чукане'' Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване