Jump to content

Питане за стабилизираща шанга на A4 B5


SaBI_A4

Recommended Posts

Здравейте колеги

Питането ми е следното: Възможно ли е износени тампони на стабилизиращата щанга да създават ''чукане'' и тракане по предницата? Носачите ми са сменени преди няма и 5000 км всички до един + биалетки и кормилни болтове днес ги проверих няма признаци за износване по тях, но при малко неравен(каменист) път се чува някакво чукане което ме кара да си мисля за тампоните на щангата, само тях не съм сменял!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е. На предишната ми кола (Пасат) сменях като луд куп неща, и въпреки, че като разклатя щангата имаше малък луфт, все си мислех, че не може да е това.

В колата се чува все едно удря желязо в желязо.

От тогава ако намеря и най-малък луфт по някоя кола - препоръчвам (настоявам) на клиента да ги смени.

Даже на едно Вито на 5 годинки имаха много малък луфт, а вътре се чуваше блъскане все едно ще падне някое колело...

Клиента до последно не беше съгласен, че е от там. Понеже тампоните не бяха "много" скъпи се съгласи да започнем от тях, после остана много доволен от резултата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се оказаха биалетите. Беше адското блъскане желязо в желязо. Особено по паветата беше ужасно. Разбиха се за една зима. Смениха ми и един кормилен накрайник, но не ми се вярва да е било от това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко смених тампоните, има малко подобрение но леко почукване пак се усеща! Да са заминали биалетите за толкова кратко време?! Или тампон на амортисзцхьора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отваряш едната предна врата и се подпираш на горната част на касата(колонката към тавана-не знам дали ме разбра)и започваш да клатиш колата като въртОглав нагоре и надолу.Ако клопне някъде отпред значи е биалетка(моите така ги хванах нищо че съм с комби-принципът е същия).Излишно е да ти казвам че трябва да го направиш и от двете страни,но все пак :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се оказаха биалетите. Беше адското блъскане желязо в желязо. Особено по паветата беше ужасно. Разбиха се за една зима. Смениха ми и един кормилен накрайник, но не ми се вярва да е било от това.

Да смени ги -и при мен беше така успех;

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега провери си карето на кормилния прът,долу до педалите,като се разбие чука мн лошо и си мислиш че е от окачването.При мен беше така.Успех :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега това леко почукване е само едно......накрайник на кормилна щанга......особено ако от двете ти страни са от различна марка...успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...