Boreto Публикувано 18 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2006 Здравейте на всички!Фен съм на Ауди от много време и бях горд притежател на 2 прекрасни такива:В4 2.6 и С4 2.6 авант куатро. С втората се разделих преди година и оттогава ми е в главата само как да се сдобия с една А6....четох доста от написаното във форума по темата за моторите на А6 /С5/ и достигнах до извода, че не ми трябва ТДИ..... Това което със сигурност искам от колата е тя да бъде А6 авант куатро......много ми се иска да е автоматик, но прочетох няколко поста, в които не се изказвате много ласкаво за типтроника и мултитроника.....Та молбата ми е: Посъветвайте ме кой бензинов мотор да избера /1.8 Т или 2.4/и струва ли си да се взима автоматик или наистина са много "чупливи" Благодаря ви предварително! П.С. Наясно съм, че 2.4 е акцизен и моля това да не критерий за сравнение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 18 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2006 (Редактирано) 2,4 е страхотен мотор! според мен в заводския си вид е за предпочитане пред 1,8. Иначе 1,8Т с един чип, разправят че било страхотияОт гледна точка на поддръжката 1.8Т ще ти е чувствително по-евтин от V6-цата.Абе каквото и да вземеш все ще спечелиш! Редактирано 18 Юни 2006 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boreto Публикувано 18 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2006 2,4 е страхотен мотор! според мен в заводския си вид е за предпочитане пред 1,8. Иначе 1,8Т с един чип, разправят че било страхотияОт гледна точка на поддръжката 1.8Т ще ти е чувствително по-евтин от V6-цата.Абе каквото и да вземеш все ще спечелиш! ←Мислиш ли, че 1.8 Т с чип е с по-добра динамика от 2.4?.....а относно поддръжката, малко ме притеснява турбото....все пак това си е цял един допълнителен агрегат за поддържане...в това отношение не се ли изравняват като средства за поддръжка /от една страна 6 цилихндъра, от друга 4 с турбо/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 18 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2006 (Редактирано) За динамиката - би трябвало да е сходна, на чипосано 1,8Т и на заводски 2,4 V6. Иначе какво му се плащиш на това турбо? то да не е консуматив.....Щом си наясно с акциза на 2,4 за каква поддръжка на турбо се притесняваш?ако си решил да купуваш от българския пазар колата, ще ти е почти невъзможно да намериш 2,4 , а камо ли да имаш избор1,8Т остава най-добрия вариант, съобразен от всякаква гледна точка,: данъци, мита, акциз, консумативи, разход, динамика, поддръжка.....имай предвид и това че със същият двигател пърпорят и много VW, Skoda и Seat , имаш вариант на цени при това на оригинални частиако избора ти не се съобразява с родното законодателство вземи 2,4 Редактирано 18 Юни 2006 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasti Публикувано 18 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2006 1.8 е по-икономичен, по-евтин за гледане и не е акцизен, 2.4 е 6 цилиндров, харчи много, около 15-16 в града, върви супер, но е скъпо се гледа! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boreto Публикувано 18 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2006 1.8 е по-икономичен, по-евтин за гледане и не е акцизен, 2.4 е 6 цилиндров, харчи много, около 15-16 в града, върви супер, но е скъпо се гледа!←15-16!!!....доста ми се струва......100-тицата с 2,6 В6 повече от 13 не ми е давала...като се има предвид, че яко настъпвам газта! Ама иначе как ми се кара В6!!!А за типтроника и мултитроника някой някакъв съвет да даде...?И още 1 въпрос: Всички 1.8 турбо мотори ли могат да се чипосат, защото в сайта на дигитал тунинг дават само 1.8 турбо 150кс от 2003г и 1.8 турбо 180 кс от 2000г.....а тези от по 150 кс между 2000 и 2003??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 19 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2006 15-16!!!....доста ми се струва......100-тицата с 2,6 В6 повече от 13 не ми е давала...като се има предвид, че яко настъпвам газта! Ама иначе как ми се кара В6!!!А за типтроника и мултитроника някой някакъв съвет да даде...?И още 1 въпрос: Всички 1.8 турбо мотори ли могат да се чипосат, защото в сайта на дигитал тунинг дават само 1.8 турбо 150кс от 2003г и 1.8 турбо 180 кс от 2000г.....а тези от по 150 кс между 2000 и 2003???←Ще ти продадем и турбина и чип, като имаш нужда.Всички 1.8т могат да се чипнат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boreto Публикувано 19 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2006 Благодаря за инфото!Надявам се скоро да се запознаем! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
QUATTRO_BG Публикувано 19 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2006 моята е 2.4 и максимума и 12.5-13 градско,но това е максимум нормално е 11.5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deliveryman Публикувано 19 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2006 aз такива като твойта по 15 не мога да ги сваля вярно че са с ръчни скорости,но до Боровец ми дават 10,което е ад направо.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
QUATTRO_BG Публикувано 19 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2006 Не знам при мен седмата на мултитроника ли сваля толкова разхода,но съм много доволен харчи съвсем малко повече от старата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване