reaktiven Публикувано 19 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2012 (Редактирано) Здравейте колеги, от скоро ми хрумна да си сложа 2 допълнителни уреда за маслото, а именно за налягане и температура.Колата е А4 1.8Т 150кс, с код на двигателя АЕБ.Някой монтирал ли е нещо подобно? Преходници , тройници от къде могад да се купят в Пловдив?Гледах, мисля , че на конзолата над масленият филтър има едно свободно място, затапено с тапичка на винт.Но и за там ще ми трябва разклонение, а и гледам мястото е ограничено. Редактирано 19 Септември 2012 от reaktiven Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nightmarez Публикувано 19 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2012 (Редактирано) Взимаш си един обикновен малък тройник. Той ще е с едра резба. Датчиците и резбата на конзолата са ситна стъпка. Отиваш при стругар да ти направи преходи едра-ситна. Взимаш една ролка тефлонова лента, навърташ по резбите и навърташ преходите в тройника (Де факто те не стърчат от него, а са вътре - диаметъра на входовете му е по-голям от този на датчиците. Получава се нещо, като втулка с вътрешна и външна резба).Тройника е добре да го сложиш на мястото на датчика за налягане на маслото (отзад на конзолата има повече място - аз там го сложих).Свободното място на конзолата се пада малко на дълбоко и тясно. Трудно се развива. Ползвай хубав имбус! Ако не можеш да навиеш никой от уредите заради ограниченото място. Пак на стругар - едно удължение и Тройника нямам спомен от къде го взех, вероятно Бриколаж или Баумакс.УспехПП: тройника в момента ми е свален, ако искаш мога да го снимам да добиеш по-добра представа Редактирано 19 Септември 2012 от Nightmarez Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reaktiven Публикувано 19 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 19 Септември 2012 (Редактирано) Ако е удобно- снимай го да! А ти сложи датчика за лампата на свободното масто , така ли ? Без проблемно ли пасва там?А на негово място сложи тройника? Верно , там мястото е повечко... Редактирано 19 Септември 2012 от reaktiven Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nightmarez Публикувано 19 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2012 (Редактирано) От моите нищо не влиза в празното място, иска удължение. Ако някой от твоите пасва, сложи датчика за налягането (оригиналния) на тройника Редактирано 19 Септември 2012 от Nightmarez Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reaktiven Публикувано 19 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 19 Септември 2012 Ти 2 уреда ли добави/температура и налягане/ или само 1? Буустметър слага ли? И Ако, него пък къде върза? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nightmarez Публикувано 20 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2012 Утре ще ти снимам и тройника и буустметъра, къде съм вързал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reaktiven Публикувано 20 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 20 Септември 2012 Утре ще ти снимам и тройника и буустметъра, къде съм вързал.Благодаря колега, голяма услуга ми правиш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nightmarez Публикувано 21 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2012 (Редактирано) Тук съм вързал бууст метъра:Маркучлето минава през гуменото уплътнение на кутията на ECU-то и от там в купето.Тройника за маслото не можах да го открия... Ще проверя пак. Редактирано 21 Септември 2012 от Nightmarez Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reaktiven Публикувано 21 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 21 Септември 2012 (Редактирано) И аз тук смятах да го вържа, и без това тук съм с оригиналното маркуче, а то е пред разпадане.Незнаех дъли е уместно , но щом при теб всичко е ок, и аз ще вържа на същото място .За троиника не търси, тези дни проучих нещата, стругар ще ми направи разклоненията.Благодаря ти !Между другото , клапана на снимката за какво е ? Редактирано 21 Септември 2012 от reaktiven Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nightmarez Публикувано 21 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2012 Не знам кой клапан имаш в предвид, но ако е металната хава, в която отива маркучлето и отгоре пише Made in Germany. Регулатор на наглягането на бензина (Fuel pressure regulatro FPR). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reaktiven Публикувано 21 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 21 Септември 2012 Да, същото металното, верно за бензиновата рейка е хванато, значи е регулатор... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts