Jump to content

преходник за датчици масло


reaktiven

Recommended Posts

Здравейте колеги,

от скоро ми хрумна да си сложа 2 допълнителни уреда за маслото, а именно за налягане и температура.Колата е А4 1.8Т 150кс, с код на двигателя АЕБ.Някой монтирал ли е нещо подобно? Преходници , тройници от къде могад да се купят в Пловдив?

Гледах, мисля , че на конзолата над масленият филтър има едно свободно място, затапено с тапичка на винт.Но и за там ще ми трябва разклонение, а и гледам мястото е ограничено.

Редактирано от reaktiven
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимаш си един обикновен малък тройник. Той ще е с едра резба. Датчиците и резбата на конзолата са ситна стъпка. Отиваш при стругар да ти направи преходи едра-ситна.

Взимаш една ролка тефлонова лента, навърташ по резбите и навърташ преходите в тройника (Де факто те не стърчат от него, а са вътре - диаметъра на входовете му е по-голям от този на датчиците. Получава се нещо, като втулка с вътрешна и външна резба).

Тройника е добре да го сложиш на мястото на датчика за налягане на маслото (отзад на конзолата има повече място - аз там го сложих).

Свободното място на конзолата се пада малко на дълбоко и тясно. Трудно се развива. Ползвай хубав имбус! Ако не можеш да навиеш никой от уредите заради ограниченото място. Пак на стругар - едно удължение и :dance:

Тройника нямам спомен от къде го взех, вероятно Бриколаж или Баумакс.

Успех

ПП: тройника в момента ми е свален, ако искаш мога да го снимам да добиеш по-добра представа

Редактирано от Nightmarez
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е удобно- снимай го да! А ти сложи датчика за лампата на свободното масто , така ли ? Без проблемно ли пасва там?А на негово място сложи тройника? Верно , там мястото е повечко...

Редактирано от reaktiven
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От моите нищо не влиза в празното място, иска удължение. Ако някой от твоите пасва, сложи датчика за налягането (оригиналния) на тройника ;)

Редактирано от Nightmarez
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти 2 уреда ли добави/температура и налягане/ или само 1? Буустметър слага ли? И Ако, него пък къде върза?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще ти снимам и тройника и буустметъра, къде съм вързал.

Благодаря колега, голяма услуга ми правиш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук съм вързал бууст метъра:

IMG_0642.jpg

Маркучлето минава през гуменото уплътнение на кутията на ECU-то и от там в купето.

Тройника за маслото не можах да го открия... Ще проверя пак.

Редактирано от Nightmarez
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз тук смятах да го вържа, и без това тук съм с оригиналното маркуче, а то е пред разпадане.Незнаех дъли е уместно , но щом при теб всичко е ок, и аз ще вържа на същото място .

За троиника не търси, тези дни проучих нещата, стругар ще ми направи разклоненията.Благодаря ти !

Между другото , клапана на снимката за какво е ?

Редактирано от reaktiven
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам кой клапан имаш в предвид, но ако е металната хава, в която отива маркучлето и отгоре пише Made in Germany. Регулатор на наглягането на бензина (Fuel pressure regulatro FPR).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...