Повдигаш купето. Подпираш двигателя отдолу. Пускаш купето от едната страна 5-10см, колкото да освободи единия тампон, сменяш го. Повтаряш за друдата страна.
Този на рогошко не е гумаджия, а заварчик. В какво състояние джанти съм виждал там.... Чувам и добри отзиви, мои не е правил. Иначе за аргона, няма грешка.
Уоу, Погледни и задния от към скоростната кутия. П.П. Тия да не са били хлабави и от блъскане да се е стигнало до тук? Нищо ли не се чуваше преди двигателя да заблъска по капака?
На рогошко шосе изправят, колега. Ето, къде точно се намира: https://www.google.com/maps/place/42%C2%B009%2735.4%22N+24%C2%B046%2710.2%22E/@42.159825,24.769508,15z/data=!3m1!4b1!4m2!3m1!1s0x0:0x0 Там, като отидеш, който и да питаш, ще те упъти.
Вади се отзад. Има видии, на които се държи. Развиваш ги. Ще видиш и малки щипки до видиите, махаш и тях. Вадиш всичко парче по парче, като рефлектора майче се завърташе на обрано, с малко пиниз и натиск излиза. Успех
До колкото съм чел за студеното поцинковане, единсвено белгийският продукт Зинга върши работата, както трябва. http://www.newteck.bg/doitself/articles.php?issue_id=14&unit_id=61&article_id=144
Не точно. Нямам идея, какво трябва да е за Б4, но нека провери, какво пише на казанчето. Кой знае, кой разбирач е сипал сегашното масло. Не веднъж съм виждал налято чевено вместо зелено. На въпрос "кой ти го сипа", оговора "в сервиза".