Jump to content

Смяна съединител АЕЛ


mshbul

Recommended Posts

Тъй като днес смених съединител на А6 АЕЛ, да споделя наблюдения.

Бе почти на края, феродото беше започнало да се рони. Явно беше оригиналния от 1996 и е изкарал 260 000.

Новият комплект го взех от колегата Швепи, много е точен.

След смяната отделя долу, много по-мек е педала и се пооправиха някои леки проблеми с превключването на скоростите.

Има демпферен маховик. Моят като че ли не беше в много добро състояние, но го оставих, защото такива няма на поносима цена(1000 евро са). Другият вариант е смяна с плътен маховик и друг съединител.

Струваше ми 150лв при един познат с малък сервиз. Най-хубавото е, че си гледам какво прави и му имам пълно доверие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демпферен маховик на SACHS, BORG & BECK, VALEO, LUK или Zaks на какви цени са?

Купувах ме за един пасат AFN пълен комплект на LUK за 1350лв., а ти казваш 2000лв. само за демпфер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали го и произвеждат. Аз гледах по разни чужди сайтове да се ориентирам.

Тия части са доста специфични и май АЕЛ-то стана старо и ще започне да ги няма. Иначе всичко, което е вътре е ЛУК с емблема Ауди, вкл и маховика. Помпата е ЗАКС.

Не съм търсил тук, защото и 500 лв да е, не ми се дават. Мисля, че на тоя мотор не ги сменят много. Като че ли е по-различен от тия на по-новите, които се сменят заедно със съеднителя.

Те скоро така ще ги правят, че и колянов вал ще се сменя със съедините.

Ще видим колко ще изкара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...