Jump to content

Audi 90 coupe 115hp & Audi 80 quatro Прилики разлики


Xristo_x

Recommended Posts

Здравейте. Преди доста време се снабдих с първя си собствен автомобил Audi 90 115 hp купе. Много красива машина кожен салон климатик черна красота. Но с времето някак си ми стана бавна и я замених въпреки че я запазих някак си не можах да я продам дори след като спрях да я карам. Скоро един от чичовците ми реши да изхваря неговото Audi 80 quatro 130 hp май 1989 е четривратка много изтерзана работа но както и да е вместо да го дава за желязо от дъма на дума се реши да ми го даде да сваля каквото ми е кеф преди да го закара направих му 1 барзо крагче и имам чустото че ходи повече от моето въпреки че като го видиш на вид те е страх да не се разпадне. Но както и да е въпросът ми е какво мога да пригода от него на моето каква ще е наи удачната комбинация и възможна ли е някаква. Предварително казвам не съм много запознат моята кола си я познавам но на онова още не съм имал време да му дигна капака. За това питам по запознатите и другия ми въпрос е какво да правя с моето някакви градивни мисли? Предварително казвам захващам се с него като хоби просто събирам някакви насоки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като първа насока колега, ако е така както си написал едното е с 5цилиндъра другото с 4.Още тук забравяш за трансплантациите по мотора много са малко общите и заменими неща :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Паци, не може да си сигура че е петак ... Всеки си пише каквото са му казали, и понякога е малко различно от това !

Според мен Купето е с 4 цилиндров мотор, а 80-ката си е чисто 6А !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:rolleyes: Предположих го и аз...както знаеш предполагам ,освен дизеловия мАтор 90-ка с 4цилиндъра няма :)Въпросът е дали някой е казал на колегата ,че е 90-ка или тя наистина е такава.Адски много грешки от този род съм срещал...Някои казват 90-ки на В4-ките други на всички купета и т.н. Говорим за едно и също с теб ми се струва :rolleyes:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинете че не писах известно време но бях на почивка и нямах нет. Купето е 4 цилидара 115 коня бензин и е 90 б4 мога да кача снимки на двигател и на талон

A за 80ката нз само веднъж съм я вижидал не знам какъв е мотока капак не сън дигал

ето и две стари снимки от моя фб

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/229371_171958516191229_3579999_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/225511_171958629524551_2331539_n.jpg

сажелявам че нама и мотора ама ако някои се интересува ще го снимам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де - кога ще свикнете че няма 90б4 !?

Всички купета са Купе ... Няма Б3, б3.5, б4, б4.7, 90, 95 !

Ауди купе ... Това че си приличат визуално с Ауди 90, и някой модификации на Б4, не определя тяхната принадлежност към някое от двете моделни "семейства" !

Значи купето е я с АБК, я с ДЗ или ААД/3А ...

Редактирано от Vitcig
  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изяснихме се в крайна сметка къде е объркването :) това ме връща към първият ми пост колега,за съжаление няма много ,което да можеш да направиш...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи Ауди Купе можем ли да го наречем Ауди B4 Купе или си е само Ауди Купе. Щото има Купета на които предница е като на B3 и B4... съжелявам за тъпия въпрос <_<

Редактирано от audifanatic
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Официално не можем.

Но всички са приели да оприличават купетата по този начин, за който говориш.

Typ codes

Audi assigned its individual models "Typ" codes, in addition to the primary Volkswagen Group B platform codes:

F103 – Audi 80 (1966–1969)

Typ 80 – B1; Audi 80 (1972–1976)

Typ 82/33 – B1; Audi 80 (1976–1978)

Typ 81 – B2; Audi 80/90 (4000 in US) (1979–1987)

Typ 85 – B2; Audi Coup? (1981–1987); Audi 4000 (Canada) (1981–1987) ; Audi Quattro (1981–1991); Audi 4000 quattro (1984–1987); Audi Sport Quattro (1984–1987)

Typ 89/8A – B3; Audi 80/90 (1987–1992)

Typ 89Q – B3; Audi 80/90 quattro (1987–1992)

Typ 8B – B3; Audi Coup? (1989–1996); Audi S2 (1991–1996)

Typ 8C – B4; Audi 80 (1992–1995); Audi RS2 Avant (1994–1996)

Typ 8G – B4; Audi Cabriolet (1991–2000)

http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_80#Typ_codes

Дано да помогне!

Редактирано от GiN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

In 1987, the inline five-cylinder Audi 90 was reintroduced as an upmarket, more luxurious variant of the 80. The 90 differs visually by the full width tail-light panel; headlights which featured additional high-beam lights and a slightly different front grille. The most obvious visual difference between the 80 and 90 are the indicators, which are moved from beside the headlights to the bumpers next to the fog lights, which were standard fitment on the 90. From 1989 to 1991 the 90 also offered the first 20-valve engine from Audi since the turbocharged engine used in the Audi Sport Quattro. This engine produced 170 PS (130 kW; 170 bhp) and featured in the front wheel drive 20V, 20V Sport and four-wheel drive 20V quattro derivatives. The non-quattro 20V models were 120 kg lighter.[13]

Пак от тук

http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_80#Typ_codes

Нещо като фейслифт, по-луксозен с нови двигатели модел на платформа type 89

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за пояснението колеги :bia:

Редактирано от audifanatic
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...