vladi_di Публикувано 29 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2006 Отвори ми се малко време и реших да напиша впечатленията си от този прекрасен автомобил,с когото изкарах шест незабравими години.За съжаление вече си има друг собственик,който да му се радва. Въпросното возило,произвеждано между 1995-1997 година/моята бе 96/ не само по мое мнение е едно от най-сполучливите в класа си.Навъртях с него около250 х. км. по нашите пътища,и мога да кажа,че то се справи с чест с това изпитание.Освен нормалната смяна на консумативи,наложилите се ремонти бяха много малко и рядко се е случвал проблем ,с който да не се справя сам. Ще изредя по-важните ремонти,които съм направил за това време.Продадох я на почти 450 000 км!1.Смяна на съединител-веднъж /на около330 000 км/.2.Смяна на амортисьори-комлект/на 350 000км./3.Смяна на задни лагери-два пъти/първия път на около 250 000км./4.Смяна на предни лагери-веднъж/не беше наложително/5.Смяна на предно дясно каре/280 000км./6.Смяна на тампони на стабилизираща щанга-два пъти7.Смяна на тампони на скоростна кутия8.Смяна на ремъчна шайба на колянов вал/на 423 000 км./9.Ремонт на вакуумпомпата на сервото10.Ремонт на задни спирачни цилиндри/блокирали приводи на ръчната/Най-сериозният ремонт бе по вина на майстор-олигофрен,който бе сменял агренажни ремъци преди да купя колата.Заради несменена ролка-обтегач на предния ремък,последният се скъса при 130км/ч.Двигателят-ААТ,115к.с.,2.5 TDI,5 цилиндъра с турбина,доказа суперлативите,които бях чул за него преди покупката.До последно-450 000 км,не харчеше повече от 50-100гр. масло на 10 000км. ГНП и дюзите се държаха прилично без никаква намеса от моя страна.Клапани и повдигачи бяха сменени принудително при скъсването на ремъка,и не знам кога нормално би се наложила смяна.Никакъв външен теч не се появи през времето на експлоатация. Зимното палене не бе никакъв проблем,дори при 2 изгорели свещи.Очарован съм от пъргавината на колата,дори с тези сравнително малко кончета.Не е имало ситуация,при която дори на 5-та,колата да не се втурне напред при подаване на газ. Среден разход на нафта в градски условия-около7.5-8/с климатик/На извънградско при нормално каране падаше до 6-6.2/ с климатик/Излишно е да казвам,че за ръжда не може и дума да става,дори и по одрасканите места,които не бяха малко.По този модел има много малко недомислици и нетехнологични решения,които да създават проблеми при ремонта.Видимоста и достъпът до всички части е добър.Малък проблем е достъпа до агренажа при смяна,тъй като се налага сваляне на предната броня и издърпването на радиатора и кондензатора на климатика малко напред.Също и използването на специален застопоряващ ключ за свалянето на болта на шайбата/прави се лесно от тръба/.Повечко игра се налага и при смяната на филтър на климатика.За салона няма какво да кажа-много удобен,без излишен лукс и претрупаност.Уредите са добре видими и достижими.Регулировките на седалки и волан добре приспособими за всякакви размери.Материйте са добри и устойчиви,както се полага на марката,луфтове и хлабини почти не се появяват.Мога доста още да хваля колата,но дано да помогна на тези,които се интересуват от модела.С две думи-заслужава си! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MOUTFUL Публикувано 3 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2006 Искам да те попитам нещо....имам сащия мотор и сам доволен но много мои познати които карат дизели но чисти без турбо масово слагат в нафтата масло М 10Д зада се мажела ГНП и да е по безшумна....та според теб удачно ли е това за този мотор ГНП ми е малко шумнаОтвори ми се малко време и реших да напиша впечатленията си от този прекрасен автомобил,с когото изкарах шест незабравими години.За съжаление вече си има друг собственик,който да му се радва. Въпросното возило,произвеждано между 1995-1997 година/моята бе 96/ не само по мое мнение е едно от най-сполучливите в класа си.Навъртях с него около250 х. км. по нашите пътища,и мога да кажа,че то се справи с чест с това изпитание.Освен нормалната смяна на консумативи,наложилите се ремонти бяха много малко и рядко се е случвал проблем ,с който да не се справя сам. Ще изредя по-важните ремонти,които съм направил за това време.Продадох я на почти 450 000 км!1.Смяна на съединител-веднъж /на около330 000 км/.2.Смяна на амортисьори-комлект/на 350 000км./3.Смяна на задни лагери-два пъти/първия път на около 250 000км./4.Смяна на предни лагери-веднъж/не беше наложително/5.Смяна на предно дясно каре/280 000км./6.Смяна на тампони на стабилизираща щанга-два пъти7.Смяна на тампони на скоростна кутия8.Смяна на ремъчна шайба на колянов вал/на 423 000 км./9.Ремонт на вакуумпомпата на сервото10.Ремонт на задни спирачни цилиндри/блокирали приводи на ръчната/Най-сериозният ремонт бе по вина на майстор-олигофрен,който бе сменял агренажни ремъци преди да купя колата.Заради несменена ролка-обтегач на предния ремък,последният се скъса при 130км/ч.Двигателят-ААТ,115к.с.,2.5 TDI,5 цилиндъра с турбина,доказа суперлативите,които бях чул за него преди покупката.До последно-450 000 км,не харчеше повече от 50-100гр. масло на 10 000км. ГНП и дюзите се държаха прилично без никаква намеса от моя страна.Клапани и повдигачи бяха сменени принудително при скъсването на ремъка,и не знам кога нормално би се наложила смяна.Никакъв външен теч не се появи през времето на експлоатация. Зимното палене не бе никакъв проблем,дори при 2 изгорели свещи.Очарован съм от пъргавината на колата,дори с тези сравнително малко кончета.Не е имало ситуация,при която дори на 5-та,колата да не се втурне напред при подаване на газ. Среден разход на нафта в градски условия-около7.5-8/с климатик/На извънградско при нормално каране падаше до 6-6.2/ с климатик/Излишно е да казвам,че за ръжда не може и дума да става,дори и по одрасканите места,които не бяха малко.По този модел има много малко недомислици и нетехнологични решения,които да създават проблеми при ремонта.Видимоста Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 4 Юли 2006 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юли 2006 Според мен не е добре да караш с подобна смес постоянно.По-добре ползвай то време на време добавки за прочистване на горивната система,които съдържат разтворители и малко количество тънки масла.Постоянното каране с масло в нафтата ще натрупа отлагания/суспензии/ в резервоара,помпата и дюзите,а и за изпускателната система е кофти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
omegov Публикувано 8 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2006 много ми е любопитно как ще го претика това масло през горивния филтър,които и той не е от евтините? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване