David Публикувано 5 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2012 И аз имам този проблем с тази маслена помпа скъсана верига. Един месец чакам да ми докарат зъбни колела, а не верига, защото от VW ме убедиха че мога да заместя веригата със зъбни колела. Да ама не паразитното зъбнито колело не съвпада на съответнито место и трябва да се разпробиват нова дупка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 5 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2012 Да, по принцип се сменя целия балансшафт модул със все валовете заради новото задвижване ...Има начин да се преправи стария балансшафт модул, но се прави дупка + маслен канал за мазане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
David Публикувано 8 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2012 Колеги днес ходих да си взема и шестограм от VW и там ми казаха, че като сменям помпата трябва да сменя и коляновият вал с по-нов модел от 2010 година някъде!? Аз моят го закарах само да го изшлайфат. И другото което е искам да питам някой знае ли как се зацепва коляновият вал с маслената помпа имало точно опреден начин? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване