Jump to content

Kлиматик


Recommended Posts

колата е В4 93г. 1,9 TDI

проблема е такъв че когато пусна климатика компресора почва да работи ма се спира много бързо и не може да охлади.

Заведох колата на маистор той ми каза че трябва да я зареди с фреон заредия и климатика почна да работи.

С 3-4 дни перките на радиатора почнаха да се включват и изключват,след два дена перките почнаха да работят само на първа скорост без да се включват на втора после и компресора почна да се вклучва и спира много бързо.Отидох пак на маистора като си помислих че фреона е изтекал ма като го извади беше точно 650г. както беше го вкарал той ми каза че това е електрически провлем и ме прати на ел техник ел техника ми каза че някав датчик вътре в купето се е скапал и затова прави така компресора и изка да ми свали таблото да го смени,до тук добре отивам да видя колко стува датчика и в магазините дето минах ми казаха че такъв датчик няма :wall: помислих си че тоя маистор "изка да изкара повечко" пари и отидох при друг оня рови цял ден и не можа да каже нищо :blink: после отидох в друг сервиз и там ми казаха че компресора вдига налягане до 13 атмосфери а трябва да вдига до 25.Почнаха проверки на компреори на датчиците и тем подобни казаха ми че единия датчик немогат да го намерят и че си милят че е под таблото и те изкат да го свалят да видят ма ми изкат 80 лв само за сваляне ма не са сигорни че е там :bia::)

има ли някои които да е свалял табло на В4 с клима да каже вътре има ли такав датчик на изпарителя на таблото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има такъв датчик поставен е на по-дебелата тръба не свързан с жици а само с някаква телчица която отива до другата тръбичка на изпарителя, не е необходимо да свалят таблото а само жабката това и ти можеш да го свършиш...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега действително има такъв датчик който е за НИСКО НАЛЯГАНЕ в системата. При мен положението е почти същото като при теб. Един ден си играх но само с махане на жабката не можах да стигна до него и разкачих цялото табло. В крайна сметка се оказа, че при мен той май си работи нормално - имам пробив в радиатора на киматика и оттам ми идват проблемите с наляганията и по-точно с ниското налягане. Ако си с фабричен климатроник поведението на датчика може лесно да видиш на канал 52 в диагностичен режим. Ако не, остава по един или друг начин да стигнеш до въпросния датчик и да дадеш двата кабела на късо след това почти на 100% е сигурно че компресора няма да изключва. Внимавай обаче дали ще продължи да духа студено с еднаква сила!!!!!!!!!!!!! Ако почва да отслабва след определен период определено имаш проблем с ниското налягане, дали заради липса на фреон или поради пробив или запушен филтър или друго това мога само да гадая. В такъв случай недей да тормозиш компресора за да не се прецака и той!!!!!!!!!!! Аз и моя радиатор още не съм го сменил защото нещо не съм сигурен, че от него ми се бъркат наляганията, и мисля да си дозаредя фреон и да си карам поредната година така. Успех и пиши за резултатите темата засяга много колеги сигурен съм! :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

аз съм с оригинален климатик днес ходих до един приятел и той ми каза че може да се стигне до датчика като развия централната конзола на таблото утре ще пробвам да видя ще пиша резултати.Днес дадох датчика на късо и системата заработи ма несмея да го пробвам за по дълго време защото няма фреон че е издърпан ма утре ще казжа как е.

а впрочем този датчик се води че е за ниско налягане партиде номер

893 959 483 B това е по ETKA

Редактирано от dinko_pg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги искам ви запитам като е прецакан този датчик и включите климатика вентилатора включва ли 1ва степен или и той не се пуска , че при мене се включва вентилатора но компресора не иска да заработи . Като му се даде + от акумулатора си бачка компресора . Проверих датчика за високо налягане , бушоните , релетата , температурния датчик - остава само датчика за ниско налягане . Ако е от него какви последствия могат да се очакват ако се елиминира . Аз съм с климатроник - с 1 дисплей .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги искам ви запитам като е прецакан този датчик и включите климатика вентилатора включва ли 1ва степен или и той не се пуска , че при мене се включва вентилатора но компресора не иска да заработи . Като му се даде + от акумулатора си бачка компресора . Проверих датчика за високо налягане , бушоните , релетата , температурния датчик - остава само датчика за ниско налягане . Ако е от него какви последствия могат да се очакват ако се елиминира . Аз съм с климатроник - с 1 дисплей .

За вентилаторите има друг датчик. По принцип когато климатика/климатроника е пуснат вентилаторите винаги въртят. Най вероятно компресора не ти се включва защото нямаш никакъв фреон, другата вероятна причина е проблем във въпросния датчик за ниско налягане. Най добре иди в сервиз за климатици да видят има ли "някой" в системата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

:):eusa_clap::eusa_clap: най - накрая днес намерих свестен маистор който си разбира от работата и не иска да ми сваля цялото табло.

Става въпрос за датчика за който писах. Значи въпросния датчик се вади като се откачи компютара на колата които се намира под жабката след това датчика се вижда отвърта се с ключ 12 или 13 не сам сигорен. Всички датчици за налягането се вадат без да се изпуска фреона, имат специални клапани след като се извади датчика клапата се затваря.

В момента маистора ми върза кабелите на датчика на късо за да мога да си ползвам климатика докато ми пристигне новия каза че не го бърка.вътрершния датчик е за мерене на нивота на фреона и ако намалее фреона да не може да се пуска климатика датчика оригинален струва 88лв

Редактирано от dinko_pg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D  :D  :D най - накрая днес намерих свестен маистор който си разбира от работата и не иска да ми сваля цялото табло.

Става въпрос за датчика за който писах. Значи въпросния датчик се вади като се откачи компютара на колата които се намира под жабката  след това датчика се вижда отвърта се с ключ 12 или 13 не сам сигорен. Всички датчици за налягането се вадат без да се изпуска фреона, имат специални клапани след като се извади датчика клапата се затваря.

В момента маистора ми върза кабелите на датчика на късо за да мога да си ползвам климатика докато ми пристигне новия каза че не го бърка.вътрершния датчик е за мерене на нивота на фреона и ако намалее фреона да не може да се пуска климатика датчика оригинален струва 88лв

И къде го този майстор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес се пробвах да извадя компютъра от мястото му зад жабката, но така и неможах да установя какво го държи отзад! Може ли някой по запознат да каже къде е тънкоста на тази операция. Колата е В4 АВК Мерси предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

компа не го вадих аз и невидях как става ма в сряда ще ходя да ми слагат новия датчик и ще гледам за да мога да обесня

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На компа първо му сваляте буксата и след това от вътрешната страна има едно винтче доста забутано - сваля се с ключе 8 , после просто дърпате надолу :eusa_clap:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...