a8fan Публикувано 25 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2012 Здравейте!Беше ми паднал акумулатора тотално, без никакъв ток и може би в следствие на това се получи следното, когато го смених:- давам на контакт и когато завъртя още един път - стартерът не върти.Успях да запаля колата, давайки на късо на стартера и тя запали, но се появиха други проблеми- свети ми лампа "ABS"- свети ми лампата за ESP- скоростната кутия е в авариен режим, защото ми свети "PRND432" , а колата е с 5 степенна автоматична скоростна кутияКогато изкарах колата от гаража, тя си тръгна нормално, набира и т.н, но си стои на 1-ва предавка и не иска да превключи на втора !Моля, Ви дайте съвети и ми отговорете дали на Вашите автоматични скоростни кутии им свети по следният начин : "PRND5432" или "PRND432"Благодаря Ви предварително ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dolarch Публикувано 25 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2012 Първо уточни светенето дали се състои от отбелязване с тъмно червен одебелен квадрат ограждащ съответната позиция или скорост на която си или всичко свети заедно? Ако можеш прикачи снимка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a8fan Публикувано 25 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2012 Свети на дисплея по средата, като PRND432 светят обградени от червен правоъгълник.Не свети само една предавка, на която съм.Иначе като пусна спирачката и колата си тръгва нормално, като дам газ - ускорява нормално, набира, но не превключва на друга предавка, стои си само на една, най-вероятно е първа, защото е много пъргава колата...Няма как да снимам, колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 25 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2012 Ушашкала си е всички системи,трябва да се изчистят натрупаните грешки от падането на акумолатора ,имал съм същия проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a8fan Публикувано 25 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2012 С откачене на акумулатора ще стане ли ?Четох, че, ако откачиш акумулатора за 30-40 минути и го закачиш на ново ще се рестартира системата.Възможно ли е да няма стартер от натрупаните грешки? (проверих стартера, всичко е закачено правилно !)Необходимо ли е да рестартирам компютъра на автоматика ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 За да нямаш стартер, TCU (комп-а на автоматика) мисли че не си на P (паркинг). Може да имаш проблем със превключвателя на скоростите( намира се от ляво на кутията). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пепи А3 Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 Звънни на Жоро Аудито - 0888607862. Близо до Пирогов му е сервиза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 С откачене на акумулатора ще стане ли ?Ч...Точно обратното ще стане.Може да се натрупат още грешки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мхаил Вйнов Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 Спорес мен с VAG -а ще се оправи имах същия проблем с А3 на жена ми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 Без да се закачи, само може да се гадае. Но за да не може да пали е механичен проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dolarch Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 Закачай на VAG, тогава ще разбереш на 100% от къде ти идва проблема. С просто триене на грешките може да си решиш проблема, но временно. По-скоро виж каква грешка точно е дала и се вгледайте от къде идва за да се отстрани, не просто да се изстрие и от там на татък да я чакаш да се появи пак за евентуална проверка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido85 Публикувано 11 Март 2013 Доклад Share Публикувано 11 Март 2013 здравейте, имам почти същия проблем .Колата е а8 96г. с 4 скорости .Влязла е в авариен режим и е зацепила само на 3та. както колегата казва изкарва на таблото PRND432 .Днес ходих при едни приятели в сервиз закачихме я на компа (не точно ваг ком) уреда е на бош само за ваг групата .Изкара ми грешки в алармата ,въздушните възглавници и в 4ти цилиндър. След изчистването им остана и пак даде 4ти цилиндър и проблема със скоростите остана. Проблемите с колата са -постоянно на 3та -стартера-бендикса не изхвърляКакво бихте ме посъветвали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 11 Март 2013 Доклад Share Публикувано 11 Март 2013 да смениш сервиза на първо време... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido85 Публикувано 11 Март 2013 Доклад Share Публикувано 11 Март 2013 всичките сервизи им е такава работата , нали се сещаш че сме в България , опитните и можещи хора са много малко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drag_bg Публикувано 12 Март 2013 Доклад Share Публикувано 12 Март 2013 Не съм съгласен !!! Влезте в модула на кутията ,а не в алармата . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 12 Март 2013 Доклад Share Публикувано 12 Март 2013 кат се преебе кутията спира напред или назад попринцип.Това ни се случва с една 8-ца и се оказа,датчика на дросела.Никва логика,но след смяната му се оправи всичко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido85 Публикувано 14 Март 2013 Доклад Share Публикувано 14 Март 2013 може ли проблема да е от компютъра ,щото днеска гледам ,че кутията е спукана , вътре има влага и по дъното даже задържала вода Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dolarch Публикувано 15 Март 2013 Доклад Share Публикувано 15 Март 2013 (Редактирано) Къде е спукана тая кутия ? Редактирано 15 Март 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 15 Март 2013 Доклад Share Публикувано 15 Март 2013 А видя ли какви са грешките? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido85 Публикувано 15 Март 2013 Доклад Share Публикувано 15 Март 2013 кутията е спукана точно под пласмасата дето е върху стъклото и чистачките - тази с дупчиците Грешки даде на 4ти цилиндър (но не точно какво е) ,алармена система и възглавници. На таблото свети 'CAT'Двигатела притриса като работи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 15 Март 2013 Доклад Share Публикувано 15 Март 2013 От отговоритите ти, ти те съветвам да си смениш майстора. Какви са точно грешките? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido85 Публикувано 15 Март 2013 Доклад Share Публикувано 15 Март 2013 точно това е , че в момента търся майстор който да каже какво е и да го оправи проблема с колата . Ако ме питаш като кодове , не мога да ти кажа,нямам представа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dolarch Публикувано 15 Март 2013 Доклад Share Публикувано 15 Март 2013 (Редактирано) Щом свети CAT и казваш, че дава грешка на 4-ти цилиндър(предполага се, че грешката е misfire) това означава на 99% бобина. Втория вариант е да прегледаш отново грешката на компа и да видиш коя от сондите реве. С две ламбди си. Bang 1 ти е тази от страна на шофьора а Bang 2 от страната на пасажера. Сменяш и трябва колата да заработи. А за кутията щом е пукната процедурата е моментално да направиш НЕЩО с което да предотвратиш влизане на вода, кал, боклуци и т.н. Можеш да отидеш на доста сериозен ремонт ако влезе някое от изброените неща .... Редактирано 15 Март 2013 от dolarch Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido85 Публикувано 20 Март 2013 Доклад Share Публикувано 20 Март 2013 смених бубината днес с beru ,че майстора дето вчера карах колата каза че били най хубавите . Също така отново прочетохме колата. Лошото днес като я смених е , че не се оправи работата.Пак работи неравномерно и не излезе от аварииния режим.Понеже се стъмни пък се занимавах в двора я оставям за утре да проверя и свещта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dolarch Публикувано 20 Март 2013 Доклад Share Публикувано 20 Март 2013 Тезата за майстора се потвърждава ... но е много трудно да се каже каквото и да е тъй като не се знае какво точно гледа и какво прави този човек ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване