Jump to content

Голям проблем с АУДИ а8 4.2 1999г.


a8fan

Recommended Posts

Здравейте!

Беше ми паднал акумулатора тотално, без никакъв ток и може би в следствие на това се получи следното, когато го смених:

- давам на контакт и когато завъртя още един път - стартерът не върти.

Успях да запаля колата, давайки на късо на стартера и тя запали, но се появиха други проблеми

- свети ми лампа "ABS"

- свети ми лампата за ESP

- скоростната кутия е в авариен режим, защото ми свети "PRND432" , а колата е с 5 степенна автоматична скоростна кутия

Когато изкарах колата от гаража, тя си тръгна нормално, набира и т.н, но си стои на 1-ва предавка и не иска да превключи на втора !

Моля, Ви дайте съвети и ми отговорете дали на Вашите автоматични скоростни кутии им свети по следният начин : "PRND5432" или "PRND432"

Благодаря Ви предварително !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо уточни светенето дали се състои от отбелязване с тъмно червен одебелен квадрат ограждащ съответната позиция или скорост на която си или всичко свети заедно? Ако можеш прикачи снимка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свети на дисплея по средата, като PRND432 светят обградени от червен правоъгълник.

Не свети само една предавка, на която съм.

Иначе като пусна спирачката и колата си тръгва нормално, като дам газ - ускорява нормално, набира, но не превключва на друга предавка, стои си само на една, най-вероятно е първа, защото е много пъргава колата...

Няма как да снимам, колега

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С откачене на акумулатора ще стане ли ?

Четох, че, ако откачиш акумулатора за 30-40 минути и го закачиш на ново ще се рестартира системата.

Възможно ли е да няма стартер от натрупаните грешки? (проверих стартера, всичко е закачено правилно !)

Необходимо ли е да рестартирам компютъра на автоматика ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да нямаш стартер, TCU (комп-а на автоматика) мисли че не си на P (паркинг). Може да имаш проблем със превключвателя на скоростите( намира се от ляво на кутията).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да се закачи, само може да се гадае. Но за да не може да пали е механичен проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закачай на VAG, тогава ще разбереш на 100% от къде ти идва проблема. С просто триене на грешките може да си решиш проблема, но временно. По-скоро виж каква грешка точно е дала и се вгледайте от къде идва за да се отстрани, не просто да се изстрие и от там на татък да я чакаш да се появи пак за евентуална проверка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

здравейте, имам почти същия проблем .Колата е а8 96г. с 4 скорости .Влязла е в авариен режим и е зацепила само на 3та. както колегата казва изкарва на таблото PRND432 .Днес ходих при едни приятели в сервиз закачихме я на компа (не точно ваг ком) уреда е на бош само за ваг групата .Изкара ми грешки в алармата ,въздушните възглавници и в 4ти цилиндър. След изчистването им остана и пак даде 4ти цилиндър и проблема със скоростите остана.

Проблемите с колата са

-постоянно на 3та

-стартера-бендикса не изхвърля

Какво бихте ме посъветвали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всичките сервизи им е такава работата , нали се сещаш че сме в България , опитните и можещи хора са много малко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кат се преебе кутията спира напред или назад попринцип.Това ни се случва с една 8-ца и се оказа,датчика на дросела.Никва логика,но след смяната му се оправи всичкоdry.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може ли проблема да е от компютъра ,щото днеска гледам ,че кутията е спукана , вътре има влага и по дъното даже задържала вода

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кутията е спукана точно под пласмасата дето е върху стъклото и чистачките - тази с дупчиците

Грешки даде на 4ти цилиндър (но не точно какво е) ,алармена система и възглавници. На таблото свети 'CAT'

Двигатела притриса като работи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно това е , че в момента търся майстор който да каже какво е и да го оправи проблема с колата . Ако ме питаш като кодове , не мога да ти кажа,нямам представа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом свети CAT и казваш, че дава грешка на 4-ти цилиндър(предполага се, че грешката е misfire) това означава на 99% бобина. Втория вариант е да прегледаш отново грешката на компа и да видиш коя от сондите реве. С две ламбди си. Bang 1 ти е тази от страна на шофьора а Bang 2 от страната на пасажера. Сменяш и трябва колата да заработи. А за кутията щом е пукната процедурата е моментално да направиш НЕЩО с което да предотвратиш влизане на вода, кал, боклуци и т.н. Можеш да отидеш на доста сериозен ремонт ако влезе някое от изброените неща ....

Редактирано от dolarch
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смених бубината днес с beru ,че майстора дето вчера карах колата каза че били най хубавите . Също така отново прочетохме колата. Лошото днес като я смених е , че не се оправи работата.Пак работи неравномерно и не излезе от аварииния режим.Понеже се стъмни пък се занимавах в двора я оставям за утре да проверя и свещта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тезата за майстора се потвърждава ... но е много трудно да се каже каквото и да е тъй като не се знае какво точно гледа и какво прави този човек ... :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...