Jump to content

Мхаил Вйнов

Members
  • Мнения

    81
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Мхаил Вйнов

  • Рожден ден 10.10.1981

Друго

  • Kaра
    audi A8 4.2 40V

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

884 профилни разглеждания

Мхаил Вйнов's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колега ма ти сонди втора ръка си имаш , не виждам смисъл в това да сменяш сонди всеки месец
  2. Колеги ел перката е проблема , виското охлажда само в движение , а не по светофарите
  3. Еми то има в понеделник ще я карам в Пловдив да си я оправят , но мен това вече не ме топли като пак ще съм без кола неопределено време, а и за тези пари щях да купя 5 кутии втора ръка
  4. Колега и аз след 20000 км и 3500лв за ремонт уж при "най-добрия" в БГ , днес паля и познайте НЯМАМ ЗАДНА . Направо вече ми иде да зарежа тая марка..... Казвам от опит на всички по-добре кутия втора употреба от колкото ремонт в БГ със сигурност изкарва повече и определено е в пъти по евтино
  5. Мхаил Вйнов

    Разходи A8\S8 D2

    На година около 45000км Данък 380лв; Гражданска 240лв Масло и филтри Репсол 260лв на смяна Накладки предни и задни Ате 540лв Окачване рециклиране на носачи изкарва около 50000км без никакви проблеми- 580лв с труда Всичко около 2000лв , но това е за посочения пробег , а и аз си карам доста бързо по принцип което предполага по-голямо износване на ходова част и накладки
  6. Цитиране на предходен пост! Е не знам колко клатещи знаете , но аз знам поне трима души които имат 4.2 освен мен и на никой не му претриса мотора , а и според мен осмака е с доста по-равномерна работа от четири цилиндровия
  7. Ми ти втора употреба си имаш и на твоята кола, так че варианта е ясен
  8. Имам поне пет спирания от 200 до 0 от последната смяна и абсолютно никакви проблеми
  9. Или си купуваш АТЕ и забравяш за проблеми със спирачките, казвам ти го от опит
  10. Късметлия на мен ми се наложи да ми отлеят казанче от алуминий и т.н. което ми струваше 250лв
  11. Tвоята с кой мотор , защото аз за 4.2 цена по 250лв втора употреба не намерих , камоли нов за 300
  12. Само да те информирам , че цената новия почва от 1100лв
  13. Колега , свали си корите около контактния ключ над патронника има една малка букса , тя е на имобилайзера и почти винаги проблема е от там , някои колеги дори я залепят с кануколит. Също ако ти е слаб акумолатора при стартиране му пада тока и екуто си забравя контролера на имобилайзера
×
×
  • Create New...