Jump to content

Няколко въпроса за А4 В7


anveni

Recommended Posts

От няколко месеца карам А4 BLB 2.0тди двигател и имам няколко въпроса.Понеже не знам кода на касетофона възможно ли е при евентуална смяна на акумулатора той да бъде подменен с един вид байпас от кабели сложени към сменния?Втория въпрос е -от къде мога да хвана извод за налягането на маслото и да го свържа с манометър?И третия но не по маловажност въпрос- автомобила пали всеки път различно .Сутрин пали обикновено след 3-4 секунди въртене и след като го угасна още незагрял пали от четвърт оборот а когато го изгася при напълно загрял двигател и опитам отново да го запаля пак 2-3 секунди въртене.Та не знам от тандем помпа ли е от настройки в ЕКУ ли е но е много изнервящо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...