anveni Публикувано 23 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2012 От няколко месеца карам А4 BLB 2.0тди двигател и имам няколко въпроса.Понеже не знам кода на касетофона възможно ли е при евентуална смяна на акумулатора той да бъде подменен с един вид байпас от кабели сложени към сменния?Втория въпрос е -от къде мога да хвана извод за налягането на маслото и да го свържа с манометър?И третия но не по маловажност въпрос- автомобила пали всеки път различно .Сутрин пали обикновено след 3-4 секунди въртене и след като го угасна още незагрял пали от четвърт оборот а когато го изгася при напълно загрял двигател и опитам отново да го запаля пак 2-3 секунди въртене.Та не знам от тандем помпа ли е от настройки в ЕКУ ли е но е много изнервящо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване