Jump to content

audi 80 авант


askop69

Recommended Posts

За много години на всички колеги и много здраве!!!!!Имам ауди 80 авант 115к.с. .Имам теч около масления филтър, а по-точно под него.Ще бъда много благодарен ако някой колеги ми опише начина по който да се справя с проблема.Преди няколко месеца смених датчика ,който е под филтъра ,но продълж да се омаслява.Благодаря Ви предварително!!!!Лек ден и успехи!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тече най-вероятно над филтъра, но поради наклона на самия маслен охладител, се стича в задната част върху датчика, който е под самия филтър.

Подменя се О пръстен на маслен охладител, между охладителя на маслото и конзолата за закрепване на филтъра, като необходимия инструмент е единствено и само тръбен ключ 24 и ключ за развиване на масления филтър, ако не успееш на ръка да го отвиеш.

Цената на о пръстена е 5 лева в аутоплюс на гьотц.

Работа за не повече от 10 минути.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Плюс още 15 мин. да зачистиш маслото което оплеска навсякъде освен около сервото !

Затова тази операция профилактично със смяната на маслото (аз поне така си правех) - че после колко лесно го изхвърля оттам не е истина !

Мястото на новият уплътнител трябва да е идеално почистено от остатъците на стария !

Може би ще ти трябва и малко масло за доливане - предполагам не повече от 0.5л ! Ако пък решиш сменяй всичко накуп и си в играта ! :zustimm:

Редактирано от Vitcig
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тече най-вероятно над филтъра, но поради наклона на самия маслен охладител, се стича в задната част върху датчика, който е под самия филтър.

Подменя се О пръстен на маслен охладител, между охладителя на маслото и конзолата за закрепване на филтъра, като необходимия инструмент е единствено и само тръбен ключ 24 и ключ за развиване на масления филтър, ако не успееш на ръка да го отвиеш.

Цената на о пръстена е 5 лева в аутоплюс на гьотц.

Работа за не повече от 10 минути.

Благодаря ти!!!!!

Плюс още 15 мин. да зачистиш маслото което оплеска навсякъде освен около сервото !

Затова тази операция профилактично със смяната на маслото (аз поне така си правех) - че после колко лесно го изхвърля оттам не е истина !

Мястото на новият уплътнител трябва да е идеално почистено от остатъците на стария !

Може би ще ти трябва и малко масло за доливане - предполагам не повече от 0.5л ! Ако пък решиш сменяй всичко накуп и си в играта ! :zustimm:/>

Благодаря ти!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колко често го сменяте тоя О-пръстен?моя последно 2011 лятото го сменях,а ми е време да сменям масло и се чудя време ли е и него да сменям :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааааа, чуди се, чуди се ...

То обикновенно рЕзко казва "Аврам" и си докъдето си :hilezh:

На всяка смяна с маслото (на две най-много) - 3 лева къде ли не отишли ! :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh:/> ЩЕ го сменя и него тогава.Стария се чупеше, но не го знам на колко време е бил..този ще видя как е ,като го сваля.

Редактирано от samsung
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На шестака преди две години го смених. След три ка км съм за ново масло и мисля да го сменя и него тогава. Не е прокапал още.

Sending in motion! Tapatalk!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам аванта от 10 години и никога не съм го сменял този опръстен.,но винаги има първи път и ще Ви послушам да го сменям поне на две смени на маслото.Защото като мен ще ходите да сменяте гумички на клапаните а майсторите ще Ви вземат парите и няма да ти кажат за елементарния проблем с о пръстена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...