Jump to content

Определен начин на палене А3 1.8Т


apisabvgd

Recommended Posts

Здавейте колеги,

Имах следният проблем,колата палеше от 2-3 път като остане по-дълго време примерно една нощ.Сега обаче разбрах как пали в 98% от случайте,натискам съединителя и като дам на контакт не изчаквам помпата да спира,а още докато жужи въртя и пали,е когато е много студено пак пали от втория път,но иначе преди я чаках да спре и не можех да запаля няколко пъти,както запали,падат оборотите и гасне,като не изчакам помпата си пали.Казаха ми за някакъв клапан който задържа налягането,но не знам къде се намира,и въобще как се сменя.Ако некой има идея да каже.Мерси предварително!Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапана за който говориш е такъв.

Ако възвратният клапан на помпата се е износил, може да го замениш с такъв. Слага се някъде след помпата. Аз го сложих до самата помпа до резервоара. Лесно се монтира.

Не очаквай чудеса. Дано ти помогне, но трябва да провериш и регулатора на налягането в рейката. Най-често изглежда така.

За да си сигурен какво точно се случва трябва да използваш манометър за проверка. Иначе всичко е гадавне. При работа на помпата налягането е около 3,5-4 бара. При спряла помпа пада на 3 бара. А след половин час налягането трябва да е 1-2 бара. Ако маномаетъра няма такова поведение ще имаш проблем с паленето. Също така е много важно помпата да не вдига прекалено голямо налягане. Това пак зависи от регулатора.

Успах :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...