gec1bg

Members
  • Content Count

    143
  • Joined

  • Last visited

About gec1bg

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi A4 и Audi 80

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    София и Стара Загора

Recent Profile Visitors

1,760 profile views
  1. Все още е на стенд на маса. Инжекторите са в бутилки. Имам два пълни комплекта разпределител, инжектори, регулатор на налягането - маханичен и електрически. два дебитомера. Първо искам да ги настроя така и после да ги монтирам на колата. Дори и на спряна помпа пак е трудно издърпването на клапата - налягането е под 3 бара и инекторите не прескат.
  2. Здравейте колеги. Имам ауди 80 б3 JN мотор с механична инжекция която не работи. Захванах се възстановяване на горвния разпределител. Направих си стенд с помпа, регулатор, разпределител и инектори. Смених всички гумички по разпределителя, всички гу мички на инжекторите и направих няколко пробни пускания. След настрсойка на налягането вече всички инжектори работят много добре, но клапата за въздуха стана много стегната. С една ръка немога да я вдигна. Когато я натискам отдолу, тя се вдига, но оказва голям натиск. Гледах сервизно видео в което тестващият я хваща с два пръста и я дърпа нагоре. Въпроса ми е конкретно за силата на клапата - нормално ли е да е толкова стегната когато помпата работи? Никъде не намирам описание какъв натиск трябва да има клапата. Ако някой има опит моля да сподели.
  3. Здравейте, Купих ангренажен комплект на Continental CT919K2. С изненада установих, че няма обтегач - успокоител, а само ролка и ремък. До сега винаги съм слагал комплект с ролка, която се натиска от оптегач и всичко си е било наред. Въпроса ми е дали някой е ползвал такива комплекти - без оптегач ?? Добри ли са като комплекти или да си слагам ИНА с оптегач ? До сега го опазих читав и искам още да си го търкалям
  4. Бързо и професионално работи на добри цени. Препоръчвам! След дозареждането моята показа 3°C 🥶
  5. Колегата toshkov81 се занимава с такива неща: toshkov81
  6. Провери нлягането в бензиновата рейка. Може регулатора на налягането да е заминал. Така ще ти прави проблеми при палене и вървене. А може и горивата помпа да не нагнетява или клапаните и да изтърват. Налягането на работещ мотор е около 3,5 бара. При загасен трябва бавно да пада - след 10тина минути около 2 бара а след около 30-40мин до 0. Тези неща с диагностика няма да ги видиш, защото горивоподаващата система няма датчици. Възожно е и някой инжектор да се е зацапал. Закарай я на стенд да ги проверят и евентуално изчистят. Други идеи нямам.
  7. Играят ама много слабо и то само когато пусна на свободна, но не винаги. А и на студен мотор ако не пипам газта пак не мърдат. Аз чакам да мине режим "смукач", т.е. оборотите да паднат на 800-900 тогава я подкарвам. Ако тръгна по-рано неще да върви като хората и набива муцуна в ниските обороти. Стопли ли обаче, става все едно така е произведена. Пробвай веднъж да запалиш с изваден кабел на дабитомера, но имай предвид, че веднага набива грешка. Ама на мене не ми дреме. Нямам лампа "чек анджин" ама компа си ги трупа на кило
  8. Две години всякакви майстори ми го твърдяха. Какви ли не диагностики и майстори видя колата. Имам VAG-COM и всичко е в норма. Оказа се точно дебитомера при мен. Вече почти година е изключен и проблема изчезна - пали и след малко гасне. Точно както си го описал. Мотора е ADR. Открих го случайно. Има само леко играене на оборотите докато стопли. После всичко е наред. Разход на бензин не засичам, но си върви добре. Няма да купя нов защото колата е с обикновенна газова и не и трябва дебитомер.
  9. При студен мотор ламбда сонда не работи(май, докато не загрее). Режима на смукач зависи от температурата. Потърси проблем с термометрите на вода и въздух. Ваг ком ги показва. Ако на входящ въздух ти показва само 19,5 значи няма сензор или е развален. Също така и дебитомер. Аз от 6 месеца съм го изключил и колата ми пали безупречно. Като е включен прави аномалии и колата ми пали от 6-8 път. За сега няма да го сменям с друг.
  10. Ако газовата има MAP сензор могат да ти видат налягането на колата. Това е вазжно и за газовия компютър, тъй като той се интересува от налягането в рейката и налягането на въздуховода. Смята разликата между двете и тем подобни за да прави смесването на гориво.
  11. Да правилно, теста на стрелките наистина е полезен. Помагал ми е и на мене. Има доста писано по тази тема. Нека колегата да разгледа из форума. Кабелите в България са около 40лв. Аз взех моя за 12лв от eBay. Върши работа.
  12. Би ли обяснил как се прави, че ми стана интересно
  13. Клапана за който говориш е такъв. Ако възвратният клапан на помпата се е износил, може да го замениш с такъв. Слага се някъде след помпата. Аз го сложих до самата помпа до резервоара. Лесно се монтира. Не очаквай чудеса. Дано ти помогне, но трябва да провериш и регулатора на налягането в рейката. Най-често изглежда така. За да си сигурен какво точно се случва трябва да използваш манометър за проверка. Иначе всичко е гадавне. При работа на помпата налягането е около 3,5-4 бара. При спряла помпа пада на 3 бара. А след половин час налягането трябва да е 1-2 бара. Ако маномаетъра няма такова поведение ще имаш проблем с паленето. Също така е много важно помпата да не вдига прекалено голямо налягане. Това пак зависи от регулатора. Успах
  14. Ето този човек се занимава професионално с това. Освен, че може ползваш услугите му той е пуснал и клипчета как се прави. Също така посочва на всеки етап какви материали използва. Може да ти е от полза