-
Мнения
145 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
Audi A4 и Audi 80
Контакти
-
Website URL
http://
-
ICQ
0
Персонална информация
-
Пол
Male
-
Локация
София и Стара Загора
Последни посетители
1946 профилни разглеждания
gec1bg's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Търся емблеми за калници от Audi 80, 90, A4 B5, A6 C4
gec1bg отговори в темата на leo - Купува - други
Благодаря Leo, Аз търся нови. До сега запазени не съм намерил. -
Търся емблеми за калници от Audi 80, 90, A4 B5, A6 C4
gec1bg отговори в темата на leo - Купува - други
И аз искам! Моля те кажи от къде ги взе! -
Все още е на стенд на маса. Инжекторите са в бутилки. Имам два пълни комплекта разпределител, инжектори, регулатор на налягането - маханичен и електрически. два дебитомера. Първо искам да ги настроя така и после да ги монтирам на колата. Дори и на спряна помпа пак е трудно издърпването на клапата - налягането е под 3 бара и инекторите не прескат.
- 2 отговора
-
- клапа
- механична инжекция
- (и %d още)
-
Здравейте колеги. Имам ауди 80 б3 JN мотор с механична инжекция която не работи. Захванах се възстановяване на горвния разпределител. Направих си стенд с помпа, регулатор, разпределител и инектори. Смених всички гумички по разпределителя, всички гу мички на инжекторите и направих няколко пробни пускания. След настрсойка на налягането вече всички инжектори работят много добре, но клапата за въздуха стана много стегната. С една ръка немога да я вдигна. Когато я натискам отдолу, тя се вдига, но оказва голям натиск. Гледах сервизно видео в което тестващият я хваща с два пръста и я дърпа нагоре. Въпроса ми е конкретно за силата на клапата - нормално ли е да е толкова стегната когато помпата работи? Никъде не намирам описание какъв натиск трябва да има клапата. Ако някой има опит моля да сподели.
- 2 отговора
-
- клапа
- механична инжекция
- (и %d още)
-
Здравейте, Купих ангренажен комплект на Continental CT919K2. С изненада установих, че няма обтегач - успокоител, а само ролка и ремък. До сега винаги съм слагал комплект с ролка, която се натиска от оптегач и всичко си е било наред. Въпроса ми е дали някой е ползвал такива комплекти - без оптегач ?? Добри ли са като комплекти или да си слагам ИНА с оптегач ? До сега го опазих читав и искам още да си го търкалям
-
ЗАРЕЖДАНЕ НА АВТОКЛИМАТИЦИ СОФИЯ ОТ 29 ДО 39 ЛВ
gec1bg отговори в темата на arsenal88 - Продава - други/услуги
Една година по-късно и всичко е наред! Не чакайте да стане жега!- 78 отговора
-
- зареждане
- автоклиматици
- (и %d още)
-
ЗАРЕЖДАНЕ НА АВТОКЛИМАТИЦИ СОФИЯ ОТ 29 ДО 39 ЛВ
gec1bg отговори в темата на arsenal88 - Продава - други/услуги
Бързо и професионално работи на добри цени. Препоръчвам! След дозареждането моята показа 3°C 🥶- 78 отговора
-
- зареждане
- автоклиматици
- (и %d още)
-
Колегата toshkov81 се занимава с такива неща: toshkov81
-
Провери нлягането в бензиновата рейка. Може регулатора на налягането да е заминал. Така ще ти прави проблеми при палене и вървене. А може и горивата помпа да не нагнетява или клапаните и да изтърват. Налягането на работещ мотор е около 3,5 бара. При загасен трябва бавно да пада - след 10тина минути около 2 бара а след около 30-40мин до 0. Тези неща с диагностика няма да ги видиш, защото горивоподаващата система няма датчици. Възожно е и някой инжектор да се е зацапал. Закарай я на стенд да ги проверят и евентуално изчистят. Други идеи нямам.
-
Играят ама много слабо и то само когато пусна на свободна, но не винаги. А и на студен мотор ако не пипам газта пак не мърдат. Аз чакам да мине режим "смукач", т.е. оборотите да паднат на 800-900 тогава я подкарвам. Ако тръгна по-рано неще да върви като хората и набива муцуна в ниските обороти. Стопли ли обаче, става все едно така е произведена. Пробвай веднъж да запалиш с изваден кабел на дабитомера, но имай предвид, че веднага набива грешка. Ама на мене не ми дреме. Нямам лампа "чек анджин" ама компа си ги трупа на кило
-
Две години всякакви майстори ми го твърдяха. Какви ли не диагностики и майстори видя колата. Имам VAG-COM и всичко е в норма. Оказа се точно дебитомера при мен. Вече почти година е изключен и проблема изчезна - пали и след малко гасне. Точно както си го описал. Мотора е ADR. Открих го случайно. Има само леко играене на оборотите докато стопли. После всичко е наред. Разход на бензин не засичам, но си върви добре. Няма да купя нов защото колата е с обикновенна газова и не и трябва дебитомер.
-
При студен мотор ламбда сонда не работи(май, докато не загрее). Режима на смукач зависи от температурата. Потърси проблем с термометрите на вода и въздух. Ваг ком ги показва. Ако на входящ въздух ти показва само 19,5 значи няма сензор или е развален. Също така и дебитомер. Аз от 6 месеца съм го изключил и колата ми пали безупречно. Като е включен прави аномалии и колата ми пали от 6-8 път. За сега няма да го сменям с друг.
-
Ако газовата има MAP сензор могат да ти видат налягането на колата. Това е вазжно и за газовия компютър, тъй като той се интересува от налягането в рейката и налягането на въздуховода. Смята разликата между двете и тем подобни за да прави смесването на гориво.
-
Да правилно, теста на стрелките наистина е полезен. Помагал ми е и на мене. Има доста писано по тази тема. Нека колегата да разгледа из форума. Кабелите в България са около 40лв. Аз взех моя за 12лв от eBay. Върши работа.
-
Би ли обяснил как се прави, че ми стана интересно