anveni Публикувано 16 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2013 От няколко месеца карам А4 BLB 2.0тди двигател и имам въпрос.Сутрин пали обикновено след 3-4 секунди въртене и след като го угасна още незагрял пали от четвърт оборот а когато го изгася при напълно загрял двигател и опитам отново да го запаля пак 2-3 секунди въртене.Та не знам от какво е дали да търся електричар или механик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro_bg_baki Публикувано 16 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2013 аз имам френд с октавия 2,0 тди 140 катура,сущата работа и чел някаде ч било нормално. караи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valentino77 Публикувано 16 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2013 Здравеи колега потърси из форума има писано по темата с проблема при трудното палене на топъл двигател.Има също много изписано и в ФВ форума.Аз имах същия проблем като теб оправих го с препрограмиране на софуера и сега пали от раз топла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts