Jump to content

audi а6 вибрации в купето автоматична скоростна кутия


Recommended Posts

вибрацията се появява когато колата загрее...все едно сте на 4та с малко газ не може да се подържа една и съща скорост или да карам след някой на 40 ,или 50 км..като изравня обороти изчезва и така на 70 км,90 км,над 100 изчезва или не се усеща .....кой може да ми каже да ли се е сблъсквал с такав проблем ...едни казват раздатка други двигател и т.н.т за майстори те говоря ..ако някой може да сподели ....благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега аз съм с а4 1.9 тди 110кс афн автоматик имам го същия проблем тресе в волана и кутията? и аз си мисля че е от кутията?

Редактирано от ep bergman
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кардан!В кутията няма такива движещи се части които изразят такъв проблем,освен това компютъра отдавна да беше вкарал кутията в авариен режим.

Ниското ниво на маслото,може да дава тласъци,но не и вибрации.

Редактирано от kockoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КОЛКО ЩЕ МИ СТРУВА ПОДОБЕН РЕМОНТ НА КУТИЯТА? И НЯКОИ ДА КАЖЕ ДОБЪР СЕРВИЗ ЗА АВТОМАТОМАТИ. БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега поясни какъв ремонт искаш да правиш на кутията-цялостен,профилактичен,преглед на софтуера,хидравлика...какво по точно???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам не съм много наясно. имам същите оплаквания като на колегата които е пуснал темата .ти как смяташ. за какъв ремонт сам?аз мисля че е скоросната но не знам диагнозата, ако знаеш добър сервиз сподели.благодаря преди два дни ходих при Ивайло в Варна ifidik за което сам му много благодарен.той ми каза че не се е сблъсквал с такав проблем, и ми каза че мисли че е автоматичната скоросна кутия. не е по двигателя,сменял съм тампони на автоматичната скоросна на двигателя.някои от колегите ми казаха скоба на меката връзка, ролка на алтернатора, проблема си е все така, вибрации в цялото купе?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При колегата,симптомите които е описал са по време на движение,на място няма вибрации-за това съм посочил кардан/механичен възел който предава движението ОТ ск.кутия КЪМ задния диференциял,съотвтно колелата/.На самия кардан има баланс и когато падне или поради някакъв външен фактор има нарушение на баланса се получава точно вибрация на определена скорост,така да се каже влиза в резонанс...

Дай да видим при теб какъв е случая...обясни симптомите на автомобила...да не се окаже накрая един баланс на гуми само :hilezh:

а ти да тръгваш скорости да правиш...не е сериозно това...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0Т 2006 САМ ТАКА СИМПТОМИТЕ СА СЪЩИТЕ КАТО НА КОЛЕГАТА.БАЛАНС НА ГУМИТЕ САМ ПРАВИЛ ТОВА КОЕТО КАЗВАШ ЗА КАРДАНА СКЪП РЕМОНТ ЛИ Е?КАДЕ МОГА ДЕ ГО НАПРАВЯТ КАЧЕСТВЕНО ПИСНА МИ ОТ ТЕЗИ ВИБРАЦИИ СМЕНИЛ САМ СУМА ТИ НЕЩА ЗАРАДИ ТЯХ. НО НИЩО НЕ СЕ ОПРАВЯ.КОГАТО КОЛАТА ЗАГРЕЕ ВКЛЬОЧИ НА 4 ПРЕДАВКА ОБОРОТИТЕ МЕЖДУ 1800 И И 2000 ТОЕСТ 80 И 90КМ ВЪТРЕ В КУПЕТО СЕ УСЕЩАТ СИЛНИ ВИБРАЦИИ НА ТАБЛОТО ВОЛАНА И ОТДОЛУ В АВТОМАТИЧНАТА СКОРСНАТА КУТИЯ, НАПРАВО МИ ЗАГЛЪХВАТ УШИТЕ НЕ СЕ ТРАЕ КО ТО УВИЛИЧА СКОРОСТТА СЕ ОПРАВЯ.САМО НА 4 В ПОКОЙ НА МОТОРА 80/90КМ 1800.2000 ОБОРОТА ГО ПРАВИ МОЩНОСТ СИ ИМА.ТОВА МОГА ДА ОПИША.КОЛАТА МИ НЕ Е КУАТРО АУДИ А4 1.9 ТДИ 110КС АФН АВТОМАТ

Редактирано от ep bergman
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така колега ето полезна информация...та,ти кардан нямаш и си с мултитроник ск.кутия

Може да ти прозвучи странно но...карета преглеждани ли са?

Напиши моля какво си сменил досега,така по бързо ще стигнем до правилното решение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И?СМЕНЯЛ СЪМ ПО КОЛАТА-АНГРЕНАЖЕН РОЛКИ+НА АЛТЕРНАТОРА ТАМПОНИ ДВИГАТЕЛ И СКОРОСНАТА НА КУТИЯ,КАРЕ САМ СМЕНЯЛ НО САМО ЕДНОТО НО НЕЗНАМ КОЕ БЕШЕ,ВОДНА ПОМПА НОВ ДИБИТОМЕР,НЯМАМ КАТАЛИЗАТОР ЕГР ТО Е ЗАТАПЕНО ТУРБИНА ПОЧИСТВАНА +КОЛЕКТОРИТЕ СКОБА СЪМ СЛОЖИЛ НА МЕКАТА ВРЪСКА ГУМИТЕ СА БАЛАНСИРАНИ ГОРИВЕН ФИЛТЪР ПРЕДНИЦАТА Е 6+ ЛЕМПФЬОРДЕР, СПИРАЧНИ МАРКУЧИ ТАМПОНИ НА ЗАДЕН МОСТ СКОРО ЩЕ СМЕНЯМ ТЕМП.ДАТЧИК ТОВА Е.ПРАВИГО САМО НА 4 СКОРОСТ МЕЖДУ 1800/2000 ОБР. 80/90 КУТИЯТА НЕ Е ТИПТРОНИК ОБИКНОВЕН АВТОМАТИК 4 СКОРОСТИ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега аз съм с а4 2,5 тди 150кс, автоматик ,имах същия проблем точно два дни,и вчера докато я закарам в сервиз,и изтече маслото на скоростната кутия.Какво да правя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един приятел имаше абсолютно същия проблем на Митсубиши Галант 2,5 автоматик. Смени някакво каре на кардана и всичко се оправи. Около 320-330лв. му легна това каре на Митсубишито, надявам се при Ауди да е по-евтино. При Митсубишито двигателя е напречен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И?СМЕНЯЛ СЪМ ПО КОЛАТА-АНГРЕНАЖЕН РОЛКИ+НА АЛТЕРНАТОРА ТАМПОНИ ДВИГАТЕЛ И СКОРОСНАТА НА КУТИЯ,КАРЕ САМ СМЕНЯЛ НО САМО ЕДНОТО НО НЕЗНАМ КОЕ БЕШЕ,ВОДНА ПОМПА НОВ ДИБИТОМЕР,НЯМАМ КАТАЛИЗАТОР ЕГР ТО Е ЗАТАПЕНО ТУРБИНА ПОЧИСТВАНА +КОЛЕКТОРИТЕ СКОБА СЪМ СЛОЖИЛ НА МЕКАТА ВРЪСКА ГУМИТЕ СА БАЛАНСИРАНИ ГОРИВЕН ФИЛТЪР ПРЕДНИЦАТА Е 6+ ЛЕМПФЬОРДЕР, СПИРАЧНИ МАРКУЧИ ТАМПОНИ НА ЗАДЕН МОСТ СКОРО ЩЕ СМЕНЯМ ТЕМП.ДАТЧИК ТОВА Е.ПРАВИГО САМО НА 4 СКОРОСТ МЕЖДУ 1800/2000 ОБР. 80/90 КУТИЯТА НЕ Е ТИПТРОНИК ОБИКНОВЕН АВТОМАТИК 4 СКОРОСТИ?

Така за съжаление ще трябва да се сервизират каретата и вътрешни и външни/повече се съмнявам във външните/.

Ако имаш възможност/финансова/ директно смени двете полуоски комплект.

колега аз съм с а4 2,5 тди 150кс, автоматик ,имах същия проблем точно два дни,и вчера докато я закарам в сервиз,и изтече маслото на скоростната кутия.Какво да правя?

Как така изтече маслото,преди да се случи това,какви бяха симптомите и автомобила Quattro ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...