viper82 Публикувано 22 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2006 (Редактирано) Здравеите колеги!!!Имам едно въпросче:каква е причината след като запаля и след около 30-50сек.да ми гасне лампата за възглавни4ката???Защо не го прави веднага,ами след толкова време?на какво се дължи???Тенкю предварително!!!П.С. Аудито е 80-Б4 Редактирано 22 Юли 2006 от viper82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spookie Публикувано 22 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2006 Имаш натрупани грешки (вероятно от удар).Принципно във всеки BOSH сервиз трябва да могат да ти изчистят, ама на практика не е така - на бившата ми В4-ка по същия начин светеше над минута даже възглавницата и нито в BOSH успяха да се вържат, нито Мишо в Горубляне - нямаха такива интерфейси или както там се изразиха... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viper82 Публикувано 22 Юли 2006 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юли 2006 Имаш натрупани грешки (вероятно от удар).Принципно във всеки BOSH сервиз трябва да могат да ти изчистят, ама на практика не е така - на бившата ми В4-ка по същия начин светеше над минута даже възглавницата и нито в BOSH успяха да се вържат, нито Мишо в Горубляне - нямаха такива интерфейси или както там се изразиха...←А възможно ли е да няма нищо във волана,защото ми казаха че за времето което свети (лампичката) компа си я е проверявал и не е била активна през това време???? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlatko11 Публикувано 22 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2006 При мен свети точно 3 минути, но не защото има удар, а когато сменях изгоряла крушка не откачих акумулатора. Не знам дали това може да се изчисти! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viper82 Публикувано 23 Юли 2006 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юли 2006 Значи при всички положения явно си има грешчици,и затова свети. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosar Публикувано 26 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2006 А възможно ли е да няма нищо във волана.....Ами можеш и сам да провериш-от вътрешната страна на волана имаш две дупки с болчета,развиваш ги с шестограмче и така ще провериш има ли някой вътре. ВАЖНО:Преди да ги развиеш болчетата и да вадиш ОТКАЧИ АКУМУЛАТОРА,защото ако имаш вътре и ти е в изправност Airbag-а ще ти гръмне в ръцете!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viper82 Публикувано 27 Юли 2006 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юли 2006 Ами можеш и сам да провериш-от вътрешната страна на волана имаш две дупки с болчета,развиваш ги с шестограмче и така ще провериш има ли някой вътре. ВАЖНО:Преди да ги развиеш болчетата и да вадиш ОТКАЧИ АКУМУЛАТОРА,защото ако имаш вътре и ти е в изправност Airbag-а ще ти гръмне в ръцете!! Ще го пробвам това с свалянето но качването как да стане?????? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosar Публикувано 28 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2006 Ами естествено,че по обратния път..... няма да измисляш нова модификация на Ауди предполагам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
99ufo99 Публикувано 28 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2006 спокойно колега, и на мен ми изгоря лампичка в таблото и аз като я сменях не изключих акомулатора и после ми светеше AirBag-a .. но след изчистване на тази грешка на компютър всичко се оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viper82 Публикувано 28 Юли 2006 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2006 Тенкю на всички за инфото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване