Jump to content

а-8 проблем от вчера


jasamon

Recommended Posts

Здравейте колеги .Колата е А-8 2.5 180 коня 2000 г.Вчера при оставане малко под наклон и престояване от около 8 часа на място стана проблем.Качих се колата запали всичко на шест слагам на директна и потеглям точно 20 сантиметра и колата загасна и няма палене.Съсипах акумулатора при въртене докараха ми нов но и със него не иска да запали .Нафта има ток да те убие и не .Така на въже и в гаража .Мнение на познат че е свършила помпата .Казва че така умирали тези коли помпата си отива от веднъж.Ако имате други предложения и мнения благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На един познат му се случи нещо такова.

Престояла колата цяла нощ, а на сутринта запалил без проблеми.

Тръгва и минава точно 5 метра и изгасва. Следва яко въртене, но без никакъв резултат.

Свалил новия си горивен филтър и какво да види... вместо течен дизел... от там капнало, някакво желе :steinigung:/>

За негово щастие се оказало, че проблема е само в горивото, което бил заредил преди да спре колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На един познат му се случи нещо такова.

Престояла колата цяла нощ, а на сутринта запалил без проблеми.

Тръгва и минава точно 5 метра и изгасва. Следва яко въртене, но без никакъв резултат.

Свалил новия си горивен филтър и какво да види... вместо течен дизел... от там капнало, някакво желе :steinigung:/>

За негово щастие се оказало, че проблема е само в горивото, което бил заредил преди да спре колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На един познат му се случи нещо такова.

Престояла колата цяла нощ, а на сутринта запалил без проблеми.

Тръгва и минава точно 5 метра и изгасва. Следва яко въртене, но без никакъв резултат.

Свалил новия си горивен филтър и какво да види... вместо течен дизел... от там капнало, някакво желе :steinigung:/>

За негово щастие се оказало, че проблема е само в горивото, което бил заредил преди да спре колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На един познат му се случи нещо такова.

Престояла колата цяла нощ, а на сутринта запалил без проблеми.

Тръгва и минава точно 5 метра и изгасва. Следва яко въртене, но без никакъв резултат.

Свалил новия си горивен филтър и какво да види... вместо течен дизел... от там капнало, някакво желе :steinigung:/>

За негово щастие се оказало, че проблема е само в горивото, което бил заредил преди да спре колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резултата беше повече от добър .Оказа се че е дръпнала въздух след един час борба най накрая качи гориво и всичко е шест .Благодаря за съдействието на всички със мненията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж какво съм писал в ТАЗИ тема. Тая драма със спирането под наклон я минах веднъж, ама бях далеч от всякакви сервизи, колата бе под силен наклон в един двор и нямаше как да ме издърпат, та с неволята за няколко часа успях да подкача гориво със спринцовки, маркучета, много изпита нафта, развиване-завиване дюзи, въртене и много немската майка... Виновник се оказа пробката на горивния филтър, откъдето засмукваше въздух, а силния наклон и 3-дневния престой бяха вирнали системата, та горивото се беше върнало от тежестта си в резервоара.

От тогава си нося за всеки случай авариен КИТ с помпичка и маркучета 8мм, които влизат идеално и плътно в тия на 2.5 ТДИ - 12мм сечение (преди горивния филтър) и подкачването и обезвуздушаването стават по-бързо от смяна на гума вече ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...