jasamon Публикувано 27 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2013 Здравейте колеги .Колата е А-8 2.5 180 коня 2000 г.Вчера при оставане малко под наклон и престояване от около 8 часа на място стана проблем.Качих се колата запали всичко на шест слагам на директна и потеглям точно 20 сантиметра и колата загасна и няма палене.Съсипах акумулатора при въртене докараха ми нов но и със него не иска да запали .Нафта има ток да те убие и не .Така на въже и в гаража .Мнение на познат че е свършила помпата .Казва че така умирали тези коли помпата си отива от веднъж.Ако имате други предложения и мнения благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 27 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2013 Казваш, че колата е стояла под наклон! Колко нафта имаше в резервоара преди да запалиш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jasamon Публикувано 28 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2013 около 20-25 литра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jasamon Публикувано 28 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2013 около 20-25 литра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jasamon Публикувано 28 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2013 около 20-25 литра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jasamon Публикувано 28 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2013 20-25 литра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 28 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2013 На един познат му се случи нещо такова.Престояла колата цяла нощ, а на сутринта запалил без проблеми.Тръгва и минава точно 5 метра и изгасва. Следва яко въртене, но без никакъв резултат.Свалил новия си горивен филтър и какво да види... вместо течен дизел... от там капнало, някакво желе :steinigung:/>За негово щастие се оказало, че проблема е само в горивото, което бил заредил преди да спре колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 28 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2013 На един познат му се случи нещо такова.Престояла колата цяла нощ, а на сутринта запалил без проблеми.Тръгва и минава точно 5 метра и изгасва. Следва яко въртене, но без никакъв резултат.Свалил новия си горивен филтър и какво да види... вместо течен дизел... от там капнало, някакво желе :steinigung:/>За негово щастие се оказало, че проблема е само в горивото, което бил заредил преди да спре колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 28 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2013 На един познат му се случи нещо такова.Престояла колата цяла нощ, а на сутринта запалил без проблеми.Тръгва и минава точно 5 метра и изгасва. Следва яко въртене, но без никакъв резултат.Свалил новия си горивен филтър и какво да види... вместо течен дизел... от там капнало, някакво желе :steinigung:/>За негово щастие се оказало, че проблема е само в горивото, което бил заредил преди да спре колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 28 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2013 На един познат му се случи нещо такова.Престояла колата цяла нощ, а на сутринта запалил без проблеми.Тръгва и минава точно 5 метра и изгасва. Следва яко въртене, но без никакъв резултат.Свалил новия си горивен филтър и какво да види... вместо течен дизел... от там капнало, някакво желе :steinigung:/>За негово щастие се оказало, че проблема е само в горивото, което бил заредил преди да спре колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 28 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2013 (Редактирано) Отново има проблеми с форума, database error- и Редактирано 28 Януари 2013 от eic-idimitrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 28 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2013 Помпата е добро предположение.... вижте грешките преди всичко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 28 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2013 Ако е ГНП-то ще мига бобинката на таблото при контакт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jasamon Публикувано 28 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2013 Казваш, че колата е стояла под наклон! Колко нафта имаше в резервоара преди да запалиш?Около 20 -25 литра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jasamon Публикувано 28 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2013 След малко отива в сервиз и ще ви кажа резултата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jasamon Публикувано 28 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2013 След малко отива в сервиз и ще ви кажа резултата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jasamon Публикувано 28 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2013 Резултата беше повече от добър .Оказа се че е дръпнала въздух след един час борба най накрая качи гориво и всичко е шест .Благодаря за съдействието на всички със мненията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 28 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2013 Виж какво съм писал в ТАЗИ тема. Тая драма със спирането под наклон я минах веднъж, ама бях далеч от всякакви сервизи, колата бе под силен наклон в един двор и нямаше как да ме издърпат, та с неволята за няколко часа успях да подкача гориво със спринцовки, маркучета, много изпита нафта, развиване-завиване дюзи, въртене и много немската майка... Виновник се оказа пробката на горивния филтър, откъдето засмукваше въздух, а силния наклон и 3-дневния престой бяха вирнали системата, та горивото се беше върнало от тежестта си в резервоара.От тогава си нося за всеки случай авариен КИТ с помпичка и маркучета 8мм, които влизат идеално и плътно в тия на 2.5 ТДИ - 12мм сечение (преди горивния филтър) и подкачването и обезвуздушаването стават по-бързо от смяна на гума вече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване