digunan Публикувано 18 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2013 Здравейте колеги - на два пъти получих следния проблем - единия цилиндър явно спира да работи - двигателя започва да се тресе поради неравномерната работа. След няколко спирания, пускания и двата пъти се оправи и после нямаше проблем. Днес тръгнах на път - след около 15 км отново се получи същото. Пак отново след 4-5 спирания-пускания се оправи. Грешката която получавам е следната:1 Fault Found:18077 - PD Unit Injector; Cylinder 4 (N243): Electrical Malfunction P1669 - 35-10 - - - IntermittentЯвно е че е свързано с 4-та помпа дюза, но моля за мнения. Проблем с цялата дюза ли е или е по скоро окабеляването до там. Закарах я в сервиз - отвориха капака - дюзите изглеждат добре на пръв поглед, Казаха ми, че евентуално ако пак го направило би трябвало да търся дюза. На мен по скоро ми се иска да е от окабеляването, но нека някой каже ако е имал същия проблем дюза ли е сменял или друго. Благодаря ви предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
streetracer1 Публикувано 18 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2013 Electrical Malfunction ... intermittent - на мен поне ми звучи като проблемен кабел, който ту работи, ту не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Varbanov Публикувано 18 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2013 Сваляш капака и вадиш буксата на 4ти цилиндър. Измерваш с мултицет съпротивлението на самата дюза, трябва да е приблизително 0,5. Следваща стъпка е да измериш веригата между буксата и ECU. За целта махаш малката букса на компютъра и проверяваш проводимостта между кафяво-зеления кабел на буксата на дюзата и пин 114 (общия за четирите дюзи). Другият кабел е кафяво-син на дюзата и пин 121(за четвърти цилиндър). Освен това ги провери за късо един към друг и късо към маса и плюс. Ако не си на ти с кабелите помоли някой като му кажеш номерата на пиновете. Нещо, което можеш да направиш сам е да натегнеш леко обувчиците на буксата на дюзата за по-добър контакт. Свалянето и разместването на дюзите да е последната опция, защото е добре да се сменят и уплътненията, а те са с пари Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
digunan Публикувано 21 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2013 След като са отворили капака на дюзите и са проверили кабелите ( не с мултицет естествено ), вече около 500 км за два дена не ми е правила проблема. Дано наистина е било от някое окисляване или не добър контакт на кабелите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nwacorpor Публикувано 18 Август 2013 Доклад Share Публикувано 18 Август 2013 Помощ колеги! Двигателя тресе и работи неравномерно. Колата е Audi A3 1.9TDI - ATD мотор - 100 к.с.Дали проблема е в буксата на дюзата на 1ви цилиндър? БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО Това са грешките които се появяват при диагностика: 469A - Клапан за възел - помпа дюза: цилиндър 1412D - Разпознато прекъсване (неравномерно) горене: цилиндър 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване