z3raks Публикувано 26 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2013 Здравейте на всички , от няколко дена когато колата е студена не държи обороти .Колата е с ГИ , и проблема с оборотите е и на бензин и на газ .!Проверих Стъпковия мотор - работи Също и Температурния датчик и той работи. Проверих всички маркучи , те не са никъде скъсани или пукнати !!!Вече се чудя какво може да е , колата като си загрее , няма проблеми всичко си е ОК ! Някакви идеи от какво може да става така ! ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geeppii Публикувано 26 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2013 Кабели,свещи,капачка,палец как са и сменявани ли са някога? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 26 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2013 Карах този мотор 5 години и му знам кътните зъбки За да не държи обороти или да са прекалено ниски се дължи на:- Скъсан,сцепен маркуч (този от дросела до дебитомера)- Скъсани или нацепени маркучета за степ мотора- Има едан гумена тапа на всмукателния колектор под дросела - маркуче за бензиновите париНО,основа роля за оборотите на празен ход и подготовката на горивната смес играе синият датчик на пластмасовия тройник.Колегата jordanik е описал как се замерва.На 99% съм сигурен че е от него,ако си от Сф пиши на лс да ти дам един здрав датчик за проба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
z3raks Публикувано 26 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2013 За съжеление съм от Стара Загора . Утре ще погледна описаните от вас неща че сега стана късно благодаря на отзовалите се . Утре ще пиша ако има напредък . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
z3raks Публикувано 27 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2013 (Редактирано) колеги днес реших да се застраховам и купих нов Син датчик , сложих го , Но проблема си остана !!!Реших и да погледна бензиновия регулатор , маркучето беше пълно с бензин .Отидох и взех нов регулатор ,.... Ноо пак остава съшия проблем . Проверих пак маркуча на дросела и степ мотора , но са здрави ., А тази тапа така и не можах да я видя къде е ...и сега се чудя от какво може да е вече ..!!!!???( а да попитам къде се намира маркуча за бензиновите пари ?? ) колкото до запалителната система е сменена цялата !!! Редактирано 27 Февруари 2013 от z3raks Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
z3raks Публикувано 28 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2013 Възможно ли е да е от рейка и дюзи .:gruebel:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 1 Март 2013 Доклад Share Публикувано 1 Март 2013 НеКолега колата закачана ли е на ваг-ком или друга диагностика ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico1557 Публикувано 1 Март 2013 Доклад Share Публикувано 1 Март 2013 карам същия мотор 90процента стъпков мотор пиши като откриеш проблема маркуча за сервоусилвателя- провери го Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
z3raks Публикувано 1 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 1 Март 2013 (Редактирано) Не е закачана на ВАГ ! или на нещо друго ( но май ще се наложи ) А за стъпковия мотор не е Чисто Нов е !!!!На сервото също го гледах няма никъде скъсано , нито нацепено !!!Не знам какво ще е , това нещо не се бе случвало , но май след диагностика ще се установи ! Редактирано 1 Март 2013 от z3raks Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denev Публикувано 2 Март 2013 Доклад Share Публикувано 2 Март 2013 Как провери стъпковия мотор?Издърпай гумения маншон на буксата му и огледай,за скъсан или оголен кабел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
z3raks Публикувано 2 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 2 Март 2013 (Редактирано) Колата е на стареца ми ., И днес докато пак .. пак гледах всичко , той ми сподели че преди време с някой си уж майстор , свалил дросела за да го чисти ,,,Става дума за преди около 5 месеца . До тези дни преди да стане това колата си работеше идеално !А по дяволите дали не е направил по голяма беля ... Възможно ли е да го е '' разцентрова'' ако може така да го нарека ...!!!!???До колегата ., да кабела е здрав ! Редактирано 2 Март 2013 от z3raks Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване