Jump to content

ПОМАГАЙТЕ колеги


muftal4o

Recommended Posts

мога точно на английски да ти го предам ако се справиш

To test if your DV has failed remove the DV, press the diaphragm up, put your thumb on the top nipple, and then release the diaphragm. There should be suction created on the top of the DV that prevents the diaphragm from returning. If there is no suction then the diaphragm is leaking and the valve should be replaced. IF the valve is good, check the VAC line leading up to the valve for any cut’s/ tears.

виж и тука най често срещани проблеми при 1,8 Т

http://www.elitedubs.com/text/index.php?topic=988

Редактирано от SLAF
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помагам - май гейта не ти затваря мене ако ме питаш , това доста често се случва при 1.8т , ако видиш зор ми бии една шайба на 0888 638953 , да видя какво мога да помогна , днес ще разпитам каква е процедурата по инспекцията , това номер 20 дето питаш е вързано с картерните газове и води към въглищния филтър за екологията и към турбо пътя , управлява се пак с ел клапан от ЕКУ-то според буста на турбото , №14 принципно винаги си е за смяна . , но нито едно от изброените няма ефект върху колата който ти описваш , по скоро при отворен гейт не може да постигнеш налягане в смукателния колектор което дебитометъра казва на ЕКУ-то , че съответства на влезлия въздух ,защото една част от него се издухва в изпускателния колектор , и така до всмукателния тракт ти влиза повече бензин с по малко въздух , без ЕКУ-то да може да улови това защото то черпи инфо от дебитомера за количеството преминал въздух и по картите си изчислява бензина за него , разбира се това е съпроводено с инфо от още доста места , като темп. на постъпилия въздух , данни за надморската височина , темп на ДВГ-то и корекции по сондата за сместта .

Редактирано от audi200avant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що поговорих за гейта и ми обясниха за твоята турбина ,че след около 100 000 км пробег клапана на гейта който е вътре в топлата част просто изгаря, евентуално се правел ремонт на турбото с подмяна на топлата част.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.. на турбото , №14 принципно винаги си е за смяна . , ..

а с какъв е добре да се смени

от ауди ТТ ли

Редактирано от SLAF
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...