SLAF Публикувано 6 Август 2006 Доклад Share Публикувано 6 Август 2006 (Редактирано) мога точно на английски да ти го предам ако се справиш To test if your DV has failed remove the DV, press the diaphragm up, put your thumb on the top nipple, and then release the diaphragm. There should be suction created on the top of the DV that prevents the diaphragm from returning. If there is no suction then the diaphragm is leaking and the valve should be replaced. IF the valve is good, check the VAC line leading up to the valve for any cut’s/ tears.виж и тука най често срещани проблеми при 1,8 Тhttp://www.elitedubs.com/text/index.php?topic=988 Редактирано 6 Август 2006 от SLAF Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi200avant Публикувано 11 Август 2006 Доклад Share Публикувано 11 Август 2006 (Редактирано) Помагам - май гейта не ти затваря мене ако ме питаш , това доста често се случва при 1.8т , ако видиш зор ми бии една шайба на 0888 638953 , да видя какво мога да помогна , днес ще разпитам каква е процедурата по инспекцията , това номер 20 дето питаш е вързано с картерните газове и води към въглищния филтър за екологията и към турбо пътя , управлява се пак с ел клапан от ЕКУ-то според буста на турбото , №14 принципно винаги си е за смяна . , но нито едно от изброените няма ефект върху колата който ти описваш , по скоро при отворен гейт не може да постигнеш налягане в смукателния колектор което дебитометъра казва на ЕКУ-то , че съответства на влезлия въздух ,защото една част от него се издухва в изпускателния колектор , и така до всмукателния тракт ти влиза повече бензин с по малко въздух , без ЕКУ-то да може да улови това защото то черпи инфо от дебитомера за количеството преминал въздух и по картите си изчислява бензина за него , разбира се това е съпроводено с инфо от още доста места , като темп. на постъпилия въздух , данни за надморската височина , темп на ДВГ-то и корекции по сондата за сместта . Редактирано 11 Август 2006 от audi200avant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi200avant Публикувано 11 Август 2006 Доклад Share Публикувано 11 Август 2006 Току що поговорих за гейта и ми обясниха за твоята турбина ,че след около 100 000 км пробег клапана на гейта който е вътре в топлата част просто изгаря, евентуално се правел ремонт на турбото с подмяна на топлата част. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 11 Август 2006 Доклад Share Публикувано 11 Август 2006 (Редактирано) .. на турбото , №14 принципно винаги си е за смяна . , ..а с какъв е добре да се смениот ауди ТТ ли Редактирано 11 Август 2006 от SLAF Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване