Kompresor Публикувано 31 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2013 Имам лек напредък по темата.Снощи ми подариха повдигачи от бензинова кола която съм чувал като работи и не са цъкали. Изпомпих си ги и ги измих с кореселин. Свалих моите повдигачи и осемте бяха задържали , нямат разглобяване , киснах ги , блъсках си ръцете с тях няма и няма задържали. Другата разлика между моите и тия другите е че при сглобяването на повдигача с чашката мойте щракваха лесно с една ръка, докато тия другите трудно с двете ръце и се чува сигурно щракване. Зацепих всичко на белези запалих потракаха 5 минути покарах 10км градско и днес 60км извънградско мотора утихна осезаемо, като вече не се чува ситното металическо чукане от към главата. Направих малък тест. Имам приятел с голф AAZ (ония предкамерни 1.9 тд 75коня които имат хроничен проблем със зъбното колело на коляновия вал) дойде спря до мен и си работи мърка като котенце изобщо много много мека работа,запалих аз и го засенчих със шума си, няма чукане но просто твърда работа. Наливам по 50грама масло на 10литра нафта. Имам два тампона на мотора единия го бива а другия видимо е нацепен и на ръка като натисна мотора се вижда разликата между двата тампона. По оборотомер съм я нагласил да ми работи на 1100 оборота някъде защото под 1000 вътре ми тресе таблото и волана, но пък тогава на празен ход е тиха. Давайте акъл колеги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SYS Публикувано 31 Март 2013 Доклад Share Публикувано 31 Март 2013 Защо не напрви теста на двете коли на еднакви обороти ?!?Виж как сами си си отговорил на въприсите (от къде идва шума)... Не е мормално дизел, който е в ред да има П.Х. около 1000 об Смени си тампоните, направи П.Х. с нормалните му стойности и пак пиши Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kompresor Публикувано 31 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2013 (Редактирано) Сега си мисля дали е възможно да са сменяли гарнитура на главата и да са сложили по - тънка или по - дебела от тази която трябва да бъде и да са променили степента на сгъстяване на мотора.P.S.Така е колега, и ти си прав, но на по - високи обороти пак е по - шумна от неговата, забелязал съм. Редактирано 31 Март 2013 от Kompresor Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kompresor Публикувано 31 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2013 Забелязах нещо важно! Моите тампони в момента представляват това - https://www.google.bg/search?q=893199381F&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:bg:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&hl=en&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=0IBYUZnPFYTJtAbJ44CgCQ&biw=1024&bih=651&sei=0oBYUZ_DBIiOtAa4pYGACg#um=1&hl=en&client=firefox-a&rls=org.mozilla:bg%3Aofficial&tbm=isch&sa=1&q=893199381B&oq=893199381B&gs_l=img.3...234799.234799.0.235640.1.1.0.0.0.0.246.246.2-1.1.0...0.0...1c.1.7.img.poGQ5-zbif0&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.44442042,d.Yms&fp=4c23d70f578afdf4&biw=1024&bih=651&imgrc=iNv-LDU-qLfqfM%3A%3BbMn61PmxbD4CkM%3Bhttp%253A%252F%252Fnokautimg4.pl%252Fp-cb-ae-cbaeeaac1fe4cc8be651333fdfa5b36b500x500%252Fpoduszka-silnika-893199381b.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.nokaut.pl%252Fpoduszki-silnika%252Fpoduszka-silnika-893199381b.html%3B500%3B500По тази програма за моя мотор излизат такива https://www.google.bg/search?hl=en&client=firefox-a&hs=xl3&rls=org.mozilla:bg:official&q=893199381F&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.44442042,d.Yms&biw=1024&bih=651&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=8YFYUbPiC4rHtQa65IDABg#imgrc=JCzpyYvZT24IUM%3A%3Bu4-IVYDUcbnDtM%3Bhttp%253A%252F%252Fi01.i.aliimg.com%252Fphoto%252Fv0%252F586533973%252FAUDI_ENGINE_MOUNT_893199381F.jpg_250x250.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.alibaba.com%252Fproduct-gs%252F586533973%252FAUDI_ENGINE_MOUNT_893199381F.html%3B184%3B153Със `израстък` отстрани, можеби защото дизела е по - шумен мотор, мойте нямат такива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvailoSK Публикувано 4 Април 2013 Доклад Share Публикувано 4 Април 2013 Ниско налягане на маслото , вследствие на което повдигачите чукат. Причината е износени лагери и/или колянов вал , също така може да има износване на лагерите на междинния вал. Типичен проблем за двигатели над 500 хил. км.Готви се за ремонт или смяна на дв-л ,не харчи пари за посещения при някакви махленски специалисти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 4 Април 2013 Доклад Share Публикувано 4 Април 2013 Сега чакаме разяснение относно смисъла на последния пост на IvailoSK ...? :stupid:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kompresor Публикувано 7 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 7 Април 2013 Смених и тампоните и колата стана по тиха от всякога. Налягането на маслото е в нормите и сега мотора мърка като котенце. Тъпо беше да ми препоръчвате да сменям двигател защото този не пипва масълце наливно от варел на 11 000км Супер ме кефи количката сега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване