-
Мнения
1206 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно Kompresor
- Рожден ден 19.05.1991
Друго
-
Kaра
A6 C4 ACE КВАДРО
Контакти
-
ICQ
0
-
Skype
mc_05_
Персонална информация
-
Пол
Мъж
-
Локация
гр. Русе, България
-
Интереси
_________________
\__\===OOOO===/__/
Последни посетители
7272 профилни разглеждания
Kompresor's Achievements

Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Здравейте, колеги. Джанта от А6 Алроад 17ка с ЕТ25 за да я карам на А6 ц4 и да не опира в купето където са краката на шофьора примерно отляво, с каква гума може да се побере ? Става въпрос за възможно най високата и най тясна гума. Примерно 205 55 17 дали би се побрала ? При навит пълен ляв от ръба на джантата до подкалника има 5см
-
Купувам предни седалки за Ауди А6 Ц4 с предимство са кожени, рекарота, нещо по - интересно - 0883 31 10 65 - Петър
-
Ауди 100 С4 2.5ТДИ седан на части
Kompresor отговори в темата на shveda - Продава - цели коли на части
десен фар има ли все още ? -
Колеги търся десен фар за ауди а6 ц4 авант 1996та година. Ако имате два пак приемам оферта. ХУбави рефлектори и стъкла ме интересуват счупени щипки и изгорели крушки не ме притесняват. Петър 0883 31 10 65
-
Колеги търся си антена за Аудито А6 С4 авант Изглежда по начина който изглежда на снимката където съм качил Петър 0883311065
-
Имаш лично, колега.
-
Купувам турбо К24 или К26, всмукателен колектор от 1.8т, и ако има къстъм изпускател за 2.0 АСЕ
-
Така разбрах и аз или колектор от ААN или ще се прави колектор. Благодаря за отзивчивостта, колеги! Ще дам още малко пояснения по заформянето на идеята ми за тоя скрап проект. Колата е изцяло работна и започва да се превръща в кола за фън събота и неделя. Бензин няма да има изобщо, не ме навивайте да си кажа предварително. Мисля да е само на газ и то с обикновена газ с плочка преди дросела. Вълнува ме това че, степента на сгъстяване която намирам в Аутодата на АСЕ е 10.8:1 и това е от завода производител за бензин 95 октана през 1996та година. Първото което е , че от тогава са минали 20 години за този мотор и второто което е че пропан-бутана е над 100 октана . Това разбирасе не оправдава, факта че може да духне гарнитура, да започне да детонира и да чука и така нататък. В момента само обмислям питам и събирам инфо дали мога да го направя без да смъквам главата и да разреждам двигателя. Пределно ми е ясно че `трябва` да намаля степента на сгъстяване поради физичния закон, че ще вкарам допълнително налягане в боя , не ми се ядосвайте, ако греша жестоко, просто имам нужда от обяснения примери, формули даже за да ми стане ясно. Но да не забравяме това ще бъде скрап проект без електроника.
-
Колеги, искам да попитам има ли ВАГ изпускателен колектор за турбина, който да пасне на главата на АСЕ 2.0 16v ?
-
Търся си оригиналния подлакътник от салона на 100 или А6 С4 който е завит на шофьорската седалка. 0883311065 Петър
-
Купувам 4 дюзи от двигател AEL 2.5 ТДИ 143 коня. Дюзите са с разпръсквачи 0.216u Андриян 0892095648
-
Оправих пуканията и щраканията. Започвам отначало. 1. Зимата ударих предно дясно колело в един бордюр. Скъса се единия от двата болта на шарнира. 2. На другия ден вдигнах и видях че и носача е кривнал. Поръчах носач и шарнир и ги смених. 3. Покарах и забелязах че колелото седи назад към прага, по малко разстояние има отколкото при лявото колело. И магарето беше кривнало малко. Но за моя радост ,беше се изкривил болта на магарето и самото магаре без да е мръднал рога. 4. Шарнира започна да се мести напред назад при потегляне и спиране. Взех два болта от главина на Москвич със гайки . Мисля че 12 или 14мм са те болтове. Разширих каналите на носача и разпробих шарнира за да минат болтовете и го стегнах и си помислих че съм го стегнал де. 5. Пукането си остана даже започна да пука и като карам , абе увеличаваше се докато дойде миналата седмица и стана непоносимо и постоянно пукане , чаткане и пращене. 5.5 Дойде лятото. Купих право магаре. КУпих му тампони купих и тампони на носачите - смених всичките и монтирах. Колелото се върна където му е мястото и следа от сблъсъка не остана. 6. Смених тампона на макферсона. Нищо не се промени. Пак пукаше. 7. Смених карето. Пукането при завиване изчезна. При навит пълен ляв и потегляне имаше чаткане което се увеличаваше със увеличаване на скоростта. Това изчезна при смяната на карето. Обаче при маневриране примерно пълен ляв, давам назад и като давам пълен десен и напред прещраква. 8. Смених макферсона с пружината от друга кола, защото на тоя макферсон му беше счупена ламаринката в която се законтря пружината долу в чашата. Пак пращеше при маневри. Не е мърдала пружината. 9. Смених едни накладки, ей така да имам спирачки. Нищо по темата. 10. Реших да започна отначало, но отидох при майстор да мина и стенд. Карахме, гледахме чудихме се. Свалихме стабилизиращата щанга. Не беше от нея имаше го пак. И той легна да гледа докато аз давам напред - назад на пълен ляв. И при потегляне не щракваше, но назад прещракваше. И се оказа, че болтовете които съм сложил зимата, са яки, но не могат да стегнат, Самите гайки спират, но не стягат шарнира. Олекна ми. 11. Вече всичко е наред и пукане и щракане няма, и предницата е чук, карам коренно различен автомобил. Ето малка илюстрация на проблема ми. Показал съм един ъгъл с червено, който се получава от това, че съм извадил шарнира навън, още когато карах с кривото магаре, за да не ми дърпа колата надясно докато намеря право магаре, и този ъгъл допълнително натоварва завоя на колелото и допринася за мръдването на шарнира.