Jump to content

Kompresor

Members
  • Мнения

    1206
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Kompresor

  • Рожден ден 19.05.1991

Друго

  • Kaра
    A6 C4 ACE КВАДРО

Контакти

  • ICQ
    0
  • Skype
    mc_05_

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    гр. Русе, България
  • Интереси
    _________________
    \__\===OOOO===/__/

Последни посетители

7272 профилни разглеждания

Kompresor's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, колеги. Джанта от А6 Алроад 17ка с ЕТ25 за да я карам на А6 ц4 и да не опира в купето където са краката на шофьора примерно отляво, с каква гума може да се побере ? Става въпрос за възможно най високата и най тясна гума. Примерно 205 55 17 дали би се побрала ? При навит пълен ляв от ръба на джантата до подкалника има 5см
  2. Търся изпускателен колектор за 8 клапанов бензинов мотор - 2.0 115 коня за ауди 100 или а6 ц4 - 0883311065
  3. Купувам предни седалки за Ауди А6 Ц4 с предимство са кожени, рекарота, нещо по - интересно - 0883 31 10 65 - Петър
  4. Колеги търся десен фар за ауди а6 ц4 авант 1996та година. Ако имате два пак приемам оферта. ХУбави рефлектори и стъкла ме интересуват счупени щипки и изгорели крушки не ме притесняват. Петър 0883 31 10 65
  5. Колега да ти се намира трилъчев волан от този тип Или от този тип само че до 1995 година от кабрио или компетишън
  6. Колеги търся си антена за Аудито А6 С4 авант Изглежда по начина който изглежда на снимката където съм качил Петър 0883311065
  7. Купувам турбо К24 или К26, всмукателен колектор от 1.8т, и ако има къстъм изпускател за 2.0 АСЕ
  8. Така разбрах и аз или колектор от ААN или ще се прави колектор. Благодаря за отзивчивостта, колеги! Ще дам още малко пояснения по заформянето на идеята ми за тоя скрап проект. Колата е изцяло работна и започва да се превръща в кола за фън събота и неделя. Бензин няма да има изобщо, не ме навивайте да си кажа предварително. Мисля да е само на газ и то с обикновена газ с плочка преди дросела. Вълнува ме това че, степента на сгъстяване която намирам в Аутодата на АСЕ е 10.8:1 и това е от завода производител за бензин 95 октана през 1996та година. Първото което е , че от тогава са минали 20 години за този мотор и второто което е че пропан-бутана е над 100 октана . Това разбирасе не оправдава, факта че може да духне гарнитура, да започне да детонира и да чука и така нататък. В момента само обмислям питам и събирам инфо дали мога да го направя без да смъквам главата и да разреждам двигателя. Пределно ми е ясно че `трябва` да намаля степента на сгъстяване поради физичния закон, че ще вкарам допълнително налягане в боя , не ми се ядосвайте, ако греша жестоко, просто имам нужда от обяснения примери, формули даже за да ми стане ясно. Но да не забравяме това ще бъде скрап проект без електроника.
  9. Колеги, искам да попитам има ли ВАГ изпускателен колектор за турбина, който да пасне на главата на АСЕ 2.0 16v ?
  10. Търся си оригиналния подлакътник от салона на 100 или А6 С4 който е завит на шофьорската седалка. 0883311065 Петър
  11. Купувам 4 дюзи от двигател AEL 2.5 ТДИ 143 коня. Дюзите са с разпръсквачи 0.216u Андриян 0892095648
  12. Оправих пуканията и щраканията. Започвам отначало. 1. Зимата ударих предно дясно колело в един бордюр. Скъса се единия от двата болта на шарнира. 2. На другия ден вдигнах и видях че и носача е кривнал. Поръчах носач и шарнир и ги смених. 3. Покарах и забелязах че колелото седи назад към прага, по малко разстояние има отколкото при лявото колело. И магарето беше кривнало малко. Но за моя радост ,беше се изкривил болта на магарето и самото магаре без да е мръднал рога. 4. Шарнира започна да се мести напред назад при потегляне и спиране. Взех два болта от главина на Москвич със гайки . Мисля че 12 или 14мм са те болтове. Разширих каналите на носача и разпробих шарнира за да минат болтовете и го стегнах и си помислих че съм го стегнал де. 5. Пукането си остана даже започна да пука и като карам , абе увеличаваше се докато дойде миналата седмица и стана непоносимо и постоянно пукане , чаткане и пращене. 5.5 Дойде лятото. Купих право магаре. КУпих му тампони купих и тампони на носачите - смених всичките и монтирах. Колелото се върна където му е мястото и следа от сблъсъка не остана. 6. Смених тампона на макферсона. Нищо не се промени. Пак пукаше. 7. Смених карето. Пукането при завиване изчезна. При навит пълен ляв и потегляне имаше чаткане което се увеличаваше със увеличаване на скоростта. Това изчезна при смяната на карето. Обаче при маневриране примерно пълен ляв, давам назад и като давам пълен десен и напред прещраква. 8. Смених макферсона с пружината от друга кола, защото на тоя макферсон му беше счупена ламаринката в която се законтря пружината долу в чашата. Пак пращеше при маневри. Не е мърдала пружината. 9. Смених едни накладки, ей така да имам спирачки. Нищо по темата. 10. Реших да започна отначало, но отидох при майстор да мина и стенд. Карахме, гледахме чудихме се. Свалихме стабилизиращата щанга. Не беше от нея имаше го пак. И той легна да гледа докато аз давам напред - назад на пълен ляв. И при потегляне не щракваше, но назад прещракваше. И се оказа, че болтовете които съм сложил зимата, са яки, но не могат да стегнат, Самите гайки спират, но не стягат шарнира. Олекна ми. 11. Вече всичко е наред и пукане и щракане няма, и предницата е чук, карам коренно различен автомобил. Ето малка илюстрация на проблема ми. Показал съм един ъгъл с червено, който се получава от това, че съм извадил шарнира навън, още когато карах с кривото магаре, за да не ми дърпа колата надясно докато намеря право магаре, и този ъгъл допълнително натоварва завоя на колелото и допринася за мръдването на шарнира.
×
×
  • Create New...