Jump to content

Моля за няколко съвета след покупка на кола


habib

Recommended Posts

Ако е от маслообирачите (гумичиките) на клапаните, колата ще пуши от аспуха. Тоя разход е огромен за атмосферен мотор.Търсете течове.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма никъде течове, гледахме я ..

едиственото миналата седмица като ми слагаха газовото, газаджията не направил добре връзките и сълзи от едно място антифриз, други течове не няма :/

и майстора се учуди от това ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина странно! Но разходът е действително прекалено голям.... това прави около 1,5л. на 1000км - далеч над нормата дори на производителя за "нормално".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес я отворихме и гуичките на клапаните бяха изядени, нямаше ги никакви, и утре ще я затворим, дано се окаже от това, че днес като допълних маслото и точно 1,3л на 400км ;(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да имам за цел да ти развалям настроението преди празниците, ама аз имах разход от 0.5л на около 200км и с гумички не се оправи. След като ги смених, разхода остана, а след това знаеш...отваряне, сегменти, биелни лагери, гарнитури и почти 4-цифрена сума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.. забравих да спомена, че колата загряваше много бързо до не превишаваше 95 градуса :)

та като сменихме гумичките, и я запалихме и нещо взеха да дрънчат гарнетата много, майстора вига ще е от катализатора и го махнаха и него, дранченото спря, но тогава взе да пуши .. ;( .. и климатроника вместо студено взе да духа топло .. ;(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Олеле!!!!! На майсторите все катализатора им пречи!! Преди да пипне нищо не е дрънчало, ама разбираш ли - катализатора е :steinigung:

Става ли още нещо от колата?

Смени си майстора!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като вади коляновия вал, е пречупил някакъв датчик който бил зад зъбното колело, и малко трудно палеше, после пак я разглоби и го залепи с лепило "капчица" и всякаш взе да пали пак от първия път :/

то ядно ще го сменя но вече изхарчих бъдещите си 2 заплати ;( а и не знам с кого да го сменя :/ преди това имах рено маген, смених 6 различни майстора, оторизирания сервиз на киа, после бош сервиз ( смениха ми колянов вал, блок и сигменти, и пак нямаше конпресия ) после мтт ( те имаха най голям и хубав сервиз, сменяха ми накрайници 4бг , носачи и шарнири , бях доволен но много не коректни се опитаха да ме излъжат с цените, след един скандал ми свалиха 250 кинта от цената) после при едни които правят колите на полицията, ( те ми правиха, парнто - два пъти ми го правиха, климатик, термостат, гарне и всичко работотеше в началото но след 5-тия месец се скапваше и ... ), а водих я и офицялния сервиз на рено във Варна за диагностика но и там бе .. ;(

никога не съм се скъпял колкото и да нямам кинти като става дума за колата ми, винаги казвам да слагат от най- добророто и най- скъпото, вски казваше, че от рено не става кола, но май ... и вече не знам на кой майстор да я карам, всички взимат пари а нищо не могат да направят ;(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да ти препоръчам няколко места в София... В Добрич обаче не знам.

Що за простотия - чупи - КУПИ, а не чупи - лепи!!

Явно не попадаш на майстори, но по-добре сменяй, докато има нещо останало от колата ти, щото вече ми мирише, че ще имаш нужда от нова скоро...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компресията мерихте ли я,не беше ли това най-елементарния начин за диагностициране на износване на двигателя ? Как беше, мерите ако е под нормите имаш проблем , пак се мери след като е сипано масло в цилиндъра и ако е добре значи са сигменти и тн. ако не се променя -глава ,клапани . Не съм "разбирач" просто разсъждавам дано не заблудя някои.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...