ba4e Публикувано 24 Март 2013 Доклад Share Публикувано 24 Март 2013 здравейте,става въпрос за следното,сменях цилиндъра на задно ляво колело и сега като натисна спирачките педала е мек потъва хваща чак от 2 3 път,пробвах да обезвъдуша но само от задно дясно колело и не се получава ,трябва ли да обезвъздушавам и другите колела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 24 Март 2013 Доклад Share Публикувано 24 Март 2013 в казанчето беше ли останала течност? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ba4e Публикувано 24 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2013 (Редактирано) да има течност Редактирано 24 Март 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 24 Март 2013 Доклад Share Публикувано 24 Март 2013 ако си сменял задно ляво , защо си обезвъздушил задно дясно ? или си се объркал в написаното ?обезвъздушаваш всички като започваш от колелото което е най далеч от казанчето и завършваш с по близкото.и няма да имаш проблем.здравейте,става въпрос за следното,сменях цилиндъра на задно ляво колело и сега като натисна спирачките педала е мек потъва хваща чак от 2 3 път,пробвах да обезвъдуша но само от задно дясно колело и не се получава ,трябва ли да обезвъздушавам и другите колела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ba4e Публикувано 24 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2013 (Редактирано) не се бъркам точно задно ляво съм сменил,ще пробвам от задно ляво, да видим ще има ли ефект Редактирано 24 Март 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 24 Март 2013 Доклад Share Публикувано 24 Март 2013 (Редактирано) от задно ляво трябваше да почнеш и в 99% от случаите се оказва достатъчно и другите не се барат Редактирано 24 Март 2013 от samsung Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 24 Март 2013 Доклад Share Публикувано 24 Март 2013 Когато някой иска помощ за технически пороблем, най-кофти е да му "вадим думите с ченгел" кое и как е направил и какво е станало. При смяна на спирачен цилиндър обезвъздушаването започва с напълването му по гравитачен път. Тоест- оставяме пробката отворена, докато потече плътна, непрекъсната струйка. През това време се следи да има достатъчно течност в казанчето. След това се обезвъздушава по обичайния начин с плавно напомпване! След първото обезвъздушаване се оставя 10 минути да се "утаят" малките мехурчета въздух и се повтаря процедурата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ba4e Публикувано 26 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2013 (Редактирано) Воала колеги,вече имам спирачки бетон след като обезвъздуших задно ляво колело на което бях сменял спирачното цилиндърче,Благодаря на всички ви с точните и изчерпателни отговори. Редактирано 26 Март 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts