Jump to content

audi 80 1.9,87-ma


GiN

Recommended Posts

Здравейте.Искам да ви попитам за тази кола audi 80 1.9 бензин/не е имала газ-на брат ми е/.Проблема е такъв:на ниски обороти прекъсва 1000-2000 об.все едно се дави,забива/не го прави постоянно,но е често/и отзад от аспуха мирише на неизгорял бенз,даже понякога хвърля огън,но като набере над 2000 се изтрелва супер,никога не е прекъсвала над 2000об.и си върви както трябва,не гори масло,компресията е добре.Дали проблема идва от инжекциона или от дюза или....???

Благодаря ви предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

възможно е ламбда сонда да е повредена, но може да се види само на диагностика дали е от нея /по принцип ако не дава точните данни, колата се дави или не и достига гориво/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,това прекъсване го прави само в малките обороти.Възможно ли е да е от това,че гуменото съединение на инжекциона /онова оребреното/ се е скъсало малко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами с това да беше почнал. Да не е форум на врачки... Смуче си въздух оттам и бърка цялата работа. Въобще всякакви пробойни, отворчета, дупчета и т.н. оказват много голямо влияние върху обороти и стабилност. Нов маншон е цифра май, има колеги тук прилагаха някакви лепежи, кръпки и прочие.

Сега остава да кажеш ами то свещи са на неизвестен брой км, дистрибуторната капачка е още оригиналната...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амиии колега,горе-долу позна за кабелите и капачката.Не ги ли правят тези гумени съединения по поръчка някъде?Моля,ако някой го е лепил да каже как и с какво?Мерси.Ще сменя свещи кабели и капачката,ако успея да го залепя или да намеря 2-ра ръка ще го сменя и отивам на диагностика

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама виж сега аз не те карам да сменяш кабели и капачка. Само пример дадох. Най-малкото може да провериш състоянието им. За бензиновия филтър колегата също е прав. Тия филтри си имат определен пробег все пак. Колкото и да са здрави тия коли има си консумативчета дето не са вечни нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маншона може да се залепи аз моя го залепих и стана много тарикатско, вземаш парче от вътрешна гума за кола оформяш го и го залепяш с канаколит, като при лепенето не намазваш цялото парче с канаколита и да залепяш (така няма да стане) а на малки части нанасяш лепилото и застилаш с гуменото парче, така ще стане здраво.

п.п. Въпросния маншон за Б4 - струва 136 лв. така че не мисля че е много за такава кола

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами bojo06,и ние се учудихме като го купи брат ми ,но явно има такава модификация.Капака му е на Б4,с големи дискови спирачки отзад и е със спортно окачване.Не знам дали има такова нещо -спорт едишан,но ако има трябва да е такова

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бреиий..

отде го взе туй 1.9 бензин, бе, колега???

познавам само един човек с такова ауди и неговото е с капак на б4...

тъмно синьо...

моделът е доста непопулярен за мен. мисля, че този двигател е монтиран едва около половин година...

твоята къде 100кВ ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е отговорих си сам на въпроса- двигателя е букви 6А КЕ-Мотроник. Евала за модела, досега ми е убягвал от погледа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://mobile.de/SIDotoC2RmsB4A64SxJbJ4teA...11111220582354&

Аз мисля ,че не са кът тея с 1.9 мотор има доста такива за продан,а за двигателя сега не мога да кажа какви са цифрите защото брат ми е на път,но ще го питам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...